Aplikacija koja rješava problem dugotrajnog čekanja u redovima

Autor: Antonija Alar , 02. listopad 2015. u 15:39
Matija Stepanić, autor aplikacije SaveTime/Borna Filić/PIXSELL

Korisnik s jednim korisničkim računom i jednom aplikacijom može pristupiti svim redovima čekanja koji se nalaze u sustavu.

SaveTime je SaaS (Software as a service) platforma za upravljanje redovima čekanja.

To je mobilna i web aplikacija, koja rješava problem dugotrajnog čekanja u redovima. Jednostavnim klikom na vaš mobilni uređaj ili prijavom pomoću osobnog računala, prijavljujete se u red u kojem želite 'čekati'. Nešto slično kao u bankama s izvlačenjem papirića, međutim s mnogo većim prednostima korisnika i potrošača. Kao što su prijava od kuće ili gdje god se nalazili, možete vidjeti koliko je ljudi ispred vas na vašem uređaju bez da dolazite na mjesto događanja (šalter). Glavna prednost je ta da svoje dragocjeno vrijeme možete iskoristiti kako vama to najbolje odgovara. Aplikaciju Savetime je osmislio i na natječaj Poslovnog dnevnika Hrvatska Pamet Hrvatskoj prijavio je mladi inženjer računarstva Matija Stepanić. Ideja o aplikaciji sinula mu je dok je bio u jednoj od čekaonica.

"Osobno ne volim gubiti vrijeme čekajući. Za to vrijeme mogao sam raditi ili imati neki koristan sastanak. Budući da se osobno bavim razvojem web i mobilnih aplikacija, a u današnje vrijeme gotovo svi imaju pametne telefone, odlučio sam napraviti online sustav koji će drugima i meni uštedjeti dragocjeno vrijeme. Nitko neće biti živčan u čekaonici, a aplikacija će mi notifikacijom javiti kada da krenem", komentirao je Stepanić. Glavni je cilj SaveTimea virtualno čekanje, odnosno čekanje u nekom redu, a da trenutno niste tamo. Aplikacija vam javlja status o napredovanju reda i kada da krenete na mjesto na koje ste se prijavili. Tako štedite i svoje, a i tuđe vrijeme. SaveTime može uvelike pomoći korisniku i vlasniku ustanove. Veliki ekran na zidu u čekaonici pokazat će vam stanje reda isto kao i na vašem mobilnom uređaju.

Također važno je naglasiti da svi oni koji ne koriste pametne telefone ili osobna računala, mogu normalno nastaviti sa svojim čekanjem. Takvi korisnici, svojim dolaskom u čekaonicu, uzmu svoj broj identično kao u banci. Time se njihov dolazak ažurira na ekranu. Jedino što tako ne uštede na svome vremenu, osim ako stanje svog broja ne nastave pratiti online. Informacija o stanju reda, koja je prikazana na glavnom ekranu, također je dostupna i online. Nadalje, vlasnik reda, ukoliko to želi u aplikaciji, može odobriti prikazivanje dinamičnih reklamnih sadržaja, pri čemu korisnici na mobilnim uređajima i oni u čekaonici pregledavaju te sadržaje i tako je vlasnik reda na dobitku. Ne, samo vremenski, nego i novčano. Oni klijenti koji žele samo koristiti sustav, bez reklama, za upravljanje redom čekanja uz mogućnost korištenja, plaćaju pretplatu, kao i kod svake druge SaaS platforme.

Taj model namijenjen je za klijente kao što su banke, bolnice i tijela državne uprave. Postoji nekoliko rješenja, međutim nijedno rješenje nije "one place for time saving", a to su Qender, ERSTE Redomat, Qminder, eRedomat te naravno klasični redomati u bankama, bolnicama i policijskim postajama. Ono što ga razlikuje od konkurencije je da takva rješenja ne nude jednostavnost pristupa za krajnjeg korisnika, jer su to jedna aplikacija za jedan ili mali skup redova čekanja. SaveTime nudi krajnjem korisniku da s jednim korisničkim računom i jednom aplikacijom može pristupiti svim redovima čekanja u svojoj blizini, koji se nalaze u sustavu i još ostvarivati dodatnu zaradu. Vlasnici redova čekanja, novi red čekanja za drugu lokaciju (poslovnicu), mogu izraditi za nekoliko minuta bez stvaranja novog korisničkog računa i trenutno će red postati aktivan za prijave krajnjih korisnika.

SaveTime, prilikom prijave u red čekanja, nudi mogućnost slanja poruke što omogućuje rješavanje nekih zahtjeva bez dolaska na lokaciju. Tako možete, svome liječniku obiteljske medicine poslati: "Trebam produženje terapije, recept za lijek XY" i svoj lijek bez dolaska u ordinaciju možete preuzeti u ljekarni. Također možete napisati svoje simptome i liječnik će biti upoznat unaprijed s vašim zdravstvenim stanjem te prioritetno obraditi vaš zahtjeve. Inovator ove r aplikacije, koja će svima uštedjeti vrijeme, diplomirani je inženjer računarstva Matija Stepanić, koji se još od školskih dana bavi razvojem web aplikacija i programiranja. Osim što se njime prijavio na natječaj Poslovnog dnevnika, sudjelovao je i na App Start Contestu 2015. i Smartup 2015. natjecanju. 

Komentari (2)
Pogledajte sve

http://liderpress.hr/tvrtke-i-trzista/poslovna-scena/ovo-je-hrvatski-online-servis-koji-rjesava-problem-guzvi-u-cekaonicama/

Ok ideja. Glavni problem je u tome što bi mu pružatelji usluga trebali dopustiti ulazak u njihove sustave podataka. Teško da će mu banke i državne ustanove to dopustiti. Banke su zatvorene za sebe i već imaju taj sustav i briga ih više. A državne ustanove će radije nekom ‘svom’ dati da napravi samo njihovu aplikaciju. Kako to obično i biva.
Ukratko, tip ima dobar proizvod ali tržište mu je zatvoreno.
A što se tiče poruke doktorima – malo naivno. Poslati doktoru zahtjev za produženjem terapije bez pregleda. To mogu samo pacijenti koji su dobri s doktorom i terapija je za prehladu ili slično. Ostali slučajevi otpadaju.
I na kraju – plaćanje pretplate? Ta opcija uopće ne bi trebala biti spominjana u ovoj fazi.
Sretno sa slijedećom aplikacijom…

New Report

Close