Čile, Indija, Kamerun, Kanada i SAD tržišta su na kojima će mogućnosti za širenje poslovanja uskoro testirati tri hrvatske tvrtke – Agrivi, Kristalna ideja i Neoinfo.
Upravo su one ušle u društvo 80 europskih kompanija koje e sudjelovati u prvoj fazi programa Ready2Go1, koji pruža mogućnost hrvatskim malim i srednjim tvrtkama unaprjeđivanje znanja u nastupu na odabranim međunarodnim tržištima. Projekt financira Europska komisija, a razvio ga je međunarodni konzorcij predvođen talijanskom Agencijom za promicanje internacionalizacije Promos u suradnji s Europskom poduzetničkom mrežom.
"Međunarodno tržište nije više rezervirano samo za velike korporacije, već se i male tvrtke sve više počinju širiti na ino tržišta. No, kako pokretanje poslovanja u inozemstvu nije jednostavan proces, projekt Ready2Go daje potporu dinamičnim malim i srednjim tvrtkama iz Europe kako bi uspješno krenuli u globalne vode. Po završetku projekta, naučene prakse moći će se primjenjivati i na druge hrvatske tvrtke kako bi im se olakšali prvi koraci inozemnog poslovanja", rekla je direktorica Sektora za međunarodne poslove i EU pri HGK Silva Stipić Kobali.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu