U radnom okruženju, vrlo je važno podijeliti samo one dijelove o sebi koji neće kompromitirati vaš posao i odnose sa kolegama.
Taj zadatak nije nimalo lagan, jer s jedne strane trebate izgraditi kvalitetne međuljudske odnose, a s druge određene stvari zadržati samo za sebe.
Ovo su, prema pisanju Business Insidera, 8 stvari koje nikako ne trebate iznositi na poslu:
1. Politička uvjerenja
2. Mišljenje kako netko drugi nije dovoljno sposoban
3. Visina plaće
4. Izjava da mrzite svoj posao
5. Što radite u spavaćoj sobi
6. Što mislite da drugi rade u spavaćoj sobi
7. Kako ste "raskalašeno" nekada živjeli
8. Tražite novi posao
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu