Osim što posao treba obavljati dobro, valja ga obavljati i – mudro. Naime, ako pretjerujete s količinom posla vrlo lako možete pregorjeti, pogotovo ako ste poduzetnik, a na kraju upravo to može biti pogubno za vaš posao.
Zbog toga je važno pronaći načine da odnos kvalitete i kvantitete posla bude u balansu, a Inc.com sa sedam savjeta vodi vas upravo u tom smjeru:
1. Uzimajte više pauza
Iako se na prvu čini kontraproduktivno, redovno uzimanje pauza obnovit će vam energiju i pružiti bolju usredotočenost na posao.
2. Napravite listu obaveza
Na taj način nećete morati razmišljati o zadacima niti ćete ih zaboraviti. Napravite taj popis čak i večer prije kako bi se rasteretili za vrijeme sna.
3. Napravite listu stvari koje ne trebate raditi
Ukoliko želite promijeniti navike koje vas ometaju pri svakodnevnom radu, ali i u životu, napišite ih na papir. Tako ćete lakše obavljati zadatke koje su pred vama.
4. Kemijsku i komad papira uvijek držite blizu
Sa mnoštvom obaveza dolazi i velika odgovornost, a s time i mnogo stvari za zapamtiti. Biti će puno lakše ako te stvari prenesete na papir, a mozak usredotočite na drugo.
5. Delegirajte
Okružite se ljudima koji dijele istu viziju poslovanja kao i vi. Ako zaposlite takve ljude, bit će lakše prenijeti važne zadatke u njihove ruke.
6. Dajte si vremena za zadatke
Kada planirate neki zadatak, pružite mu više vremena nego što mislite da mu je potrebno. Tako ćete smanjiti stres ako nešto ne ide po planu jer ćete imati dovoljno vremena.
7. Odmarajte
Izaberite jedan dan u tjednu u kojem nećete raditi. Važno je da svojem tijelu pružite relaksaciju i povrat energije – u suprotnom može doći do preopterećenja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu