Vlasti Sisačko-moslavačka županije izgleda uvijek imaju fetiš za skuplje automobile. Nakon što je bivša SDP-ova županica Marina Lovrić Merzel 2013. nabavila novi Audi A6 vrijedan ukupno 432.941 kunu, a što je otvorilo Pandorinu kutiju njene rastrošnosti i ubrzo dovelo do njenog pada, i aktualna HDZ-ova vlast predvođena županom Ivom Žinićem nastavlja sličnu praksu.
Iako su lani nabavili nešto jeftiniju Škodu Superb Sportline za potrebe župana Ive Žinića, vrijednu 208.000 kuna ovoga su mjeseca kupili još jedan službeni automobil – 299.540 kuna koštao je električni automobil Hyundai Kona EV u kojem će se voziti netko od vodećih ljudi županije.
Stoga ne čudi što se građani o toj odluci gnjevno izražavaju na društvenim mrežama.
Prvotno je plan nabave predviđao kupnju električnog automobila za 212.500 kuna (uključujući PDV), no iznenada se izmjenama Plana nabave taj iznos povećava na 240.000 kuna + PDV (300.000 kn), iz nepoznatih razloga. Prvi raspisani natječaj poništen jer je stigla samo jedna ponuda Auto Hrvatske automobili d.o.o. od 309.000 kuna što je više od predviđenog iznosa, no zato se na drugi natječaj javlja samo Auto Gašparić sa svojom novom električnom Hyundai Kona i iznosom od 299.540 kuna.
Županija prihvaća taj iznos i automobil uskoro treba biti isporučen u sjedište jedne od najsiromašnijih županija u Hrvatskoj, iz koje se u sedam godina iselilo ukupno 12 posto populacije. Među populacijom između 15 i 30 godina u ovo županiji se iselilo gotovo 20 posto stanovnika u tom razdoblju, a nedavno je objavljeno i da zbog dugova sisačkoj bolnici, kojom upravlja Županija, prijeti obustava nestašice lijekova jer plaćanje kasni dulje od 1000 dana.
U županijskoj upravi kazuju kako su u manjku službenih vozila za potrebe Upravnih odjela Sisačko-moslavačke županije te da su se odlučili za nabavu električnog zbog poticaja Fonda za zaštitu okoliša i energetske učinkovitosti. U dogovoru na novinski upit o razlozima kupnje novog automobila za baš 300.000 kuna, kazuju kako je riječ o ekološkom automobilu, „koji ne zagađuje okoliš“.
„Vozilo nema potrebu za servisima te se time uvelike smanjuje trošak održavanja vozila. Kako je vozilo električno i nije mu potrebno gorivo za rad i na taj način ćemo štedjeti na troškovima goriva.
Vozilo će nas uz sufinanciranje Fonda za zaštitu okoliša i energetske učinkovitosti koštati oko 176 tisuća kuna bez PDV-a što je iznos koji bi platili za osobni automobile srednje klase, samo što uz ovo vozilo nemamo troškova servisa ni goriva što smatramo dugoročnom uštedom.“ – ističu u odgovoru iz Sisačko-moslavačke županije gdje su nedavno prodali tri rashodovana službena automobila za par desetaka tisuća kuna.
Među njima bila je i pet godina stara Škoda Octavia 5E, 1.6 TDI, a koju je jedan od dožupana na službenom putu oštetio toliko da je bila neisplativa za popravak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ne znam zašto se diže tolika hajka, el vozila su skuplja u startu ali zato su isplativija, osim guma i podvozja i nema nekih drugih troškova servisa a ako će fond sufinancirati i vozilo u konačnici koštati 176 tisuća kuna + PDV, onda je to dobra kupnja jer za taj iznos jedva kupiš vozilo niže srednje klase.
inaće, fakat, ćemu hajka, kao da su 300k, tj. 40k eur., neke hebene pare za novo vozilo više srednje klase!?
A zasto bi se nekome u sisku uopce trebalo kupovati automobil ? Iz kojeg to razloga mi moramo to financirati ???? Fiat uno iz 80-te je za njih preskup, a ne vozila od 40 tisuca €. Ti si pao s kruske ?
Bolje to- nego djeci igračke u vrtićima ili djeci bolju užinu u školi….fakat…?
Još jedan dokaz da županije treba ukinuti!
ne znam zašto se diže tolika hajka, el vozila su skuplja u startu ali zato su isplativija, osim guma i podvozja i nema nekih drugih troškova servisa a ako će fond sufinancirati i vozilo u konačnici koštati 176 tisuća kuna + PDV, onda je to dobra kupnja jer za taj iznos jedva kupiš vozilo niže srednje klase.
inaće, fakat, ćemu hajka, kao da su 300k, tj. 40k eur., neke hebene pare za novo vozilo više srednje klase!?
Uključite se u raspravu