Novinar iz Pule Dino Geromella uputio je pismo Novom listu kako bi upozorio na ‘vrlo neugodno iskustvo koje u posljednjih nekoliko sati doživljavaju putnici leta FR4873 iz Zagreba za Brindisi’.
Naime, među njima je dvoje njegovih prijatelja koji ga već satima obavještavaju o apsurdnoj situaciji koja se događala u Zračnoj luci Zagreb.
Airbus A320 aviokompanije Malta Air poletio je u nedjelju oko 21:10 iz Zagreba s tri sata zakašnjenja, no bez nekih putnika – za koje u zrakoplovu nije bilo mjesta i kojima nije pružena adekvatna podrška od strane kompanije Ryanair ili njihovih predstavnika u zračnoj luci, piše Geromella.
Zbog tehničkog problema, zrakoplov nije mogao krenuti punim kapacitetom, pa je odlučeno da će dvadesetak osoba biti izbačeno liste putnika na tom letu.
“Nakon nekoliko sati čekanja da se donese konačna odluka tko neće putovati i nekoliko sati kašnjenja aviona, krenulo je ukrcavanje, a pilot je obavijestio putnike da se ne radi o overbookingu, nego o ‘problemu s vratima’ pa je nekoliko redova u avionu moralo ostati potpuno prazno. Nakon što je boarding završen, ispostavilo se da neki od putnika koji su već u avionu zapravo nisu na konačnoj listi putnika, pa su ponovno izbačeni. Jednoj osobi koja je imala rezervaciju omogućeno je putovanje, dok je druga s rezervacijom trebala napustiti zrakoplov. Nakon što su rekli da će putovati ili oboje ili nitko, konačno su napustili zrakoplov ‘da bi se napravila dodatna provjera’ mogu li ipak zajedno putovati. Međutim, tijekom posljednje provjere, zrakoplov je poletio bez njih”, javlja Geromella.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu