Zračna luka Zadar priprema se za prvu sezonu u Zoni Schengen i rast prometa uz investiciju od 2,2 milijuna eura u preuređenje dodatnih aneksa putničkog terminala i proširenje piste, kažu za Hinu iz te zračne luke, koja, kao i druge zračne luke sa 26. ožujkom i službeno ulazi u šengenski režim.
Riječ je o kapitalnoj investiciji s obimnim radovima na toj zračnoj luci, koja je u 2022. prvi puta imala više od milijun putnika, a kako su planovi i najave za 2023. i veći, očekuju da će uz tu investiciju moći prihvatiti i interkontinentalne letove.
“Pri kraju je uređenje dodatnih aneksa zgrade u kojem će biti smješteni međunarodni dolazak/odlazak “non-schengen putnika”, uredit će se i sletna pista, a sve je dio većeg projekta kojim ta luka želi postati i prva zračna luka u Hrvatskoj s primjenom solarne energije i električnog autobusa”, najavljuju iz luke.
“Imamo odlične najave za 2023. i očekujemo 5 do 10% veći promet putnika u odnosu na rekordnu nam 2022. kada smo po prvi put zabilježili milijunski promet. To je izniman rezultat i s obzirom da smo prva hrvatska zračna luka koja je premašila pretpandemijski promet”, poručuju uz najavu i da će dodatno zapošljavati.
Vjeruju da će i uspjeti pokriti sve potrebe za sezonskim radnicima, tim više jer vide da postoji dovoljni interes. U 2022. ZL Zadar imala je po mjesecima prosječno 248 zaposlenih, u 2023. planiraju doći do 254.
O redu letenja, ističu, rano je govoriti, ali već sad mogu potvrditi da će biti novih linija i aviokompanija. “Dolazi nam S.A.S. s linijom za Kopenhagen, a u najavi su i tri nove linije talijanskog prijevoznika Milano Malpensa (MXP), njemačkog Munstera i poljskogi Rzeszowa”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu