Zimske ljepote Hrvatske za turiste sa 14 stranih tržišta

Autor: Poslovni dnevnik , 29. studeni 2021. u 22:00
Direktor Hrvatske turisticke zajednice Kristjan Staničić/D. Jaramaz/PIXSELL

Kampanju HTZ će provoditi na tržištima Njemačke, Slovenije, Austrije, Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske, Italije, Nizozemske, Francuske, Velike Britanije, Belgije, Švedske i Norveške.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je novu zimsku kampanju “Croatia-Winter Wonderland”, kojom do 10. siječnja 2022. na 14 stranih tržišta putem društvenih mreža promovira zimske ljepote hrvatskih odredišta i proizvode enogastronomije, kulture i wellnessa, izvijestili su u ponedjeljak iz HTZ-a.

Tu kampanju HTZ će provoditi na tržištima Njemačke, Slovenije, Austrije, Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske, Italije, Nizozemske, Francuske, Velike Britanije, Belgije, Švedske i Norveške, putem mreža Facebook, Instagram, Twitter, TikTok i Pinterest, uz korištenje oznaka #CroatiaWinterWonderland i #MagicalCroatia.

“Promotivne kampanje koje smo proveli u ovoj godini pozicionirale su Hrvatsku kao kvalitetnu, sigurnu i dobro pripremljenu destinaciju.

Da smo u tome bili vrlo uspješni, potvrdila je i Europska putnička komisija (ETC), iz koje su istaknuli da je HTZ tijekom jesenskih kampanja bila najaktivnija europska turistička organizacija na portalu i društvenim mrežama Visit Europe”, naglasio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Objasnio je i da će se u zimskoj kampanji istaknuti i adventska ponuda koju su pripremile hrvatske destinacije, kao i promovirati tradicionalni recepti i običaji te najbolje lokacije za zimske fotografije.

Od svega toga se, kao i od drugih kampanja, očekuje i realizacija određenog turističkog prometa do kraja ove godine i dalje.

Ako epidemiološki uvjeti budu dozvoljavali, u sklopu te kampanje predviđeno je i da strani influenceri posjete Rab, Plitvička jezera, Zagreb, Dubrovnik i uživo vide zimske čarolije, najavljuju iz HTZ-a.

Komentirajte prvi

New Report

Close