Iako ove godine ne sudjeluje u izboru za najbolju europsku adventsku destinaciju, Zagreb svojom blagdanskom ponudom opravdava pobjede prethodnih triju godina, zaključak je analize agencije Mediatoolkit koja je razvila alat za praćenje spominjanja u medijima i na društvenim mrežama.
Podaci govore kako je titula hrvatskoj prijestolnici donijela i do 40% više turista, a predviđa se kako će ovogodišnji Advent u Zagrebu premašiti sve rekorde posjećenosti.
Advent u Zagrebu postao je prepoznatljiv kao odlično mjesto za uživanje u blagdanskom ugođaju i u inozemstvu.
Tome u prilog govori podatak kako se pojam spominje na svim kontinentima svijeta i to više od 12 tisuća puta u posljednjih mjesec dana, što označava porast od 860 posto u odnosu na period prije početka Adventa.
Ta je brojka dvostruko veća od spominjanja Adventa u Beču. Bilo u medijima ili na društvenim mrežama, pojam "Advent u Zagrebu" dosegao je publiku od 38 milijuna ljudi diljem Zemlje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu