ZG Advent na društvenim mrežama spomenut 38 milijuna puta

Autor: Darko Bičak , 19. prosinac 2018. u 21:59
Titula najboljeg europskog adventa gradu donijela i do 40% više turista/ Sandra Šimunović/PIXSELL

Božićni sajam u hrvatskoj metropoli na internetu bio pretraživan više čak i od onog u Beču.

Iako ove godine ne sudjeluje u izboru za najbolju europsku adventsku destinaciju, Zagreb svojom blagdanskom ponudom opravdava pobjede prethodnih triju godina, zaključak je analize agencije Mediatoolkit koja je razvila alat za praćenje spominjanja u medijima i na društvenim mrežama.

Podaci govore kako je titula hrvatskoj prijestolnici donijela i do 40% više turista, a predviđa se kako će ovogodišnji Advent u Zagrebu premašiti sve rekorde posjećenosti.

Advent u Zagrebu postao je prepoznatljiv kao odlično mjesto za uživanje u blagdanskom ugođaju i u inozemstvu.

Tome u prilog govori podatak kako se pojam spominje na svim kontinentima svijeta i to više od 12 tisuća puta u posljednjih mjesec dana, što označava porast od 860 posto u odnosu na period prije početka Adventa.

Ta je brojka dvostruko veća od spominjanja Adventa u Beču. Bilo u medijima ili na društvenim mrežama, pojam "Advent u Zagrebu" dosegao je publiku od 38 milijuna ljudi diljem Zemlje. 

Komentirajte prvi

New Report

Close