Čim se pročulo da će ZET zaposliti 50 vozača tramvaja, u tvrtku je stiglo petstotinjak životopisa muškaraca i žena koji bi željeli upravo taj posao.
Iako će ZET nakon sedam godina prvo raspisati interni natječaj unutar Holdinga, pa ćeprednost za promjenu radnog mjesta imati radnici s nižih položaja unutar sustava, ako je suditi prema ranijem zapošljavanju tramvajaca, njih barem 20 do 30 tražit će se izvana, piše Večernji list.
Dobra plaća od 7.000 kuna uz dodatke za noćni rad i rad blagdanom glavni je mamac zainteresiranima, a probrane buduće vozače obučavat će 12 ZET-ovih instruktoravožnje tramvaja. Među njima je i Vladimir Jozić koji je kazao da nije riječ o mjestu na kojem se samo sjedi i otvaraju vrata, već o stresnom i zahtjevnom poslu za koji nije svatko.
Budući vozači prvo će morati položiti testove u autoškoli i prvu pomoć, nakon čega će početi satovi vožnje. Škola traje od 4 do 6 mjeseci, a potrebno je odvoziti 50 sati.
U ZET-u je zaposleno oko 660 vozača tramvaja koji voze duž 116 kilometara pruge na kojima se nalazi 174 skretnice i 255 stajališta, a na 15 linija godišnje se preveze oko 200 milijuna putnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Sramota da jedan doktor medicine ima jednaku plaću kao vozač tranvaja. Zašto se onda čudite da nam doktori odlaze van.Da bi vozio tranvaj moraš proći 6 mjesečni tečaj, a doktor 6 godina mukotrpnog učenja plus 4 do 5 godina specijalizacije. Zar oni ne rade sa ljudima i odgovaraju za njihove živote. Užas jedan kakva država.
koliko ima hercegovaca a koliko purgera??????
Uključite se u raspravu