Naime, ponudili su neke od izmjena zagrebačkim gradskim čelnicima u svrhu povećanja prihoda podružnice i sigurnosti radnika, a to će uključivati povećanje karte s 4 na 5 kuna, policijsku pratnju tijekom kontrole, videonadzor u svim tramvajima te ukidanje povlaštenog statusa socijalnim grupama u slučaju prekršaja.
Najviše pažnje je dobio prijedlog za povećanje cijene polusatne karte za jednu kunu, što u Sindikatu ZET-a opravdavaju popunjavanjem budžeta pošto je prodaja mjesečnih pokaza pala za 30 posto, doznaje Jutarnji list.
"Nismo se složili oko prijedloga povećanja cijene jer ne namjeravamo na taj način povećavati budžet nego kroz poticanje građana na korištenje javnog prijevoza", istaknula je ipak Mirka Jozić, pročelnica Grada Zagreba za gospodarstvo.
Dodala je da nemaju namjeru prihvatiti prijedlog za ukidanje povlaštenog statusa socijalnim grupama građana u slučaju prekršaja. Kako navode, vozači i prometnici traže da ako netko iz socijalne kategorije (učenici, studenti, umirovljenici i drugi) bude ulovljen bez karte da ga se sankcionira oduzimanjem povlaštenog statusa do kraja godine, no o tome se još pregovara.
Nadalje, Sindikat ZET-a zatražio je smanjenje broja linija prema okretištu Dubec jer otkako je linija 7 produžena do Dubeca, konstantno se stvaraju velike gužve na okretištu zbog male propusne moći.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu