Umjesto nje linija broj 14 produžit će svoju trasu i sa Savskog mosta umjesto do Mihaljevca vozit će do Gračanskog dolja. Sve to sugerira da će radovi na Jadranskom mostu potrajati cijelu 2023. jer linija 14 inače prometuje kroz Novi Zagreb sve do Zapruđa, piše tportal.
Linija 15 uvedena je u redovan promet davne 1958. godine, ali tada je vozila na relaciji Črnomerec – Jukićeva – Žitnjak. Prije toga po potrebi koristila se na relaciji 15 Savski most – Trg Republike – Mirogoj. Tek od 1986. godine ‘petnaestica’ prelazi na trasu na kojoj se nalazi i danas.
Riječ je o tzv. brdskoj trasi dugačkoj 2711 metara i rekonstruiranoj prije pet godina, a u promet je puštena 1950. godine, kad je njome vozila linija 21.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu