HR Forum dio je programa IEDC – Poslovne škole Bled još od 1990., a do sada je na njemu sudjelovalo preko 1800 sudionika, mahom rukovoditelja odjela ljudskih potencijala, iz 25 država.
IEDC – Poslovne škole Bled i ove je godine organizirao HR Forum a tema mu je bila utjecaj društvenih medija i njihov utjecaj na ljudske potencijale. O forumu, ali i o planovima IEDC Poslovne škole Bled, govori Danica Purg, direktorica i dekanica te podlovne škole.
Kako je došlo do ideje za organizaciju ovakvih foruma na IEDC – Poslovnoj školi Bled?
Naš HR forum održava se svake godine na jesen. Ideja je bila da predstavimo naše programe za sljedeću godinu i da HR menadžerima damo dodatnu vrijednost koja će im biti korisna.
Kakve su teme do sada prevladavale na forumima?
Kroz godine smo imali različite teme. Nekoliko puta smo se fokusirali na opće strateške teme poput menadžmenta promjene i ulozi kadrovskog menadžmenta. Zatim su tu bile teme o lidershipu te o inovativnim metodama u menadžerskom obrazovanju gdje smo predstavili svoje metode ali metode koje se koriste na drugim školama.
Kako ste se odlučili za ovogodišnju temu o ulozi društvenih medija u poslovanju tvrtki?
Uloga društvenih medija je sve veća, a tvrtke zaista ne znaju gdje bi naučile nešto više o tome. Ne radi se samo o društvenim medijima već i kako ih staviti u funkciju kadrovske politike, odnosno kadrovskog okruženja da bi kadrovski menadžment znao kako ih upotrijebiti i iskoristiti.
Kako je pao odabir na predavača Michela Bauwensa?
Nizozemska osiguravajuću kuća htjela je primijeniti društvene medije u svom poslovanju kao što to, primjerice, radi automobilska industrija. Pokušala sam stoga pronaći nekog stručnjaka u tom području i po preporuci došla do gospodina Bauwensa. U Nizozemskoj su bili toliko zadovoljni njegovim predavanjem te se i potvrdilo da je u tom području jedan od rukovodećih na svijetu. Razgovarali smo o mogućnostima kako bi se društveni mediji mogli koristiti u kadrovskom menadžmentu što je zapravo njegova specijalnost i tu je došlo do suradnje. Bilo je jako teško naći nekoliko kompetentnih ljudi koji bi mogli o tome govoriti tako da mislim da će njegovi savjeti biti vrlo korisni.
Vidjeli smo kako društveni mediji utječu na HR, a koliko su utjecali na obrazovanje?
Stvar koja je zasigurno imala utjecaja na obrazovanje je takozvani MOOC (Massive open online course) koji je jedna od inovacija koje smo i mi preuzeli, ali smo je kombinirali i s našim metodama jer se do sada nismo previše angažirali na učenju na daljinu. Mislimo da je Slovenija premala za takav tip učenja. Uostalom u menadžmentu čovjek mora učiti rame uz rame nekome kako bi naučio sve što je potrebno, a to se ne može preko interneta.
Kakvi su vam daljnji planovi?
Mi se ipak fokusiramo na naše programe postdiplomskog obrazovanja, bio da se radi o jednogodišnjem, dvogodišnjem i trogodišnjem pa ćemo to i nastaviti. Poznati po svojim inovativom pristupu i inovacijama u obrazovanju što je rezultiralo i time da ovoga tjedna gostujemo u Rio de Janeiru gdje ćemo održati seminar na temu kako voditi promjene s inspiracijom te sudjelovati u mnogim radionicama. Želja nam je postati svjetski igrač na području inovativnih programa koji zaista utječu na čovjeka.
U čemu se najviše očituje vaša inovativnost?
Inovativni smo prije svega jer neka načela iz umjetnosti prenosimo na učenje o menadžmentu. Zatim, već skoro 25 godina imamo etiku kao obavezan predmet kao i održivo poslovanje te njegujemo takozvano iskustveno učenje. S ljudima iz svih segmentata društva uči kako voditi kompaniju, kako krizu pretvoriti u priliku.
Planirate li možda uskoro neke projekte i u Hrvatskoj?
Na našu školu planiramo uvesti menadžment u turizmu, gdje će se jedan dio izvoditi i u Hrvatskoj u hotelu Tuheljske toplice. No, ne želimo se širiti na druge zemlje jer i dalje želimo biti međunarodna škola.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu