Kad je pandemija promijenila našu svakodnevicu i potaknula nas da vodimo posebnu brigu o zdravlju i sigurnosti, vodeći brendovi na tržištu svojim akcijama i idejama dodatno potiču potrošače na odgovorno ponašanje. Kompanija, Heineken Hrvatska prilagodila je komunikaciju ovoj zdravstvenoj krizi i kako kažu, pomno su razmatrali kakav će sadržaj njihovim potrošačima biti privlačan i relevantan.
Omogućili su besplatno gledanje filma Gospoda redatelja Guy Ritchieja svim korisnicima digitalnih videoteka, a njihovi brendovi iz portfelja kroz komunikaciju potiču potrošače da ostanu u svojim kućama.
“Kampanje smo usmjerili na odgovorno ponašanje tijekom pandemije, a potrošače redovito pozivamo na poštivanje nužnih zdravstvenih mjera. Ponosni smo na kampanju #OstaniUSvojojGajbi našeg brenda Karlovačko, koja je bila brzi odgovor na zdravstvenu situaciju u Hrvatskoj i svijetu.
U ovom periodu treba imati karakter i ostati kod kuće, no ne znači da ne možemo uživati u zabavi – samo na siguran način. Ideja o projekciji najnovijih filmova putem TV-a javila se kroz komunikaciju s našim dugogodišnjim partnerom, marketinškom agencijom VOX Komunikacije u sastavu Blitz grupe.
Prepoznali smo želju potrošača za gledanjem najnovijih filmova koja je ograničena zatvaranjem kino dvorana. Stoga je Karlovačko odlučilo svima pružiti mogućnost gledanja iz sigurnosti domova, besplatno”, objasnili su iz Heinekena Hrvatska. Kako tvrde, reakcije potrošača bile su odlične, a najbolji dokaz je podatak da je ‘Gospodu’ prije desetak dana pogledalo čak 100.000 ljudi.
Projekt namjeravaju nastaviti, Karlovačko će, i dalje donositi najnovije filmove, koji dosad nisu bili emitirani na TV-u, u domove diljem Hrvatske. Više informacija o novim projekcijama otkrit će putem društvenih mreža, zasad žele da to bude iznenađenje.
“Drago nam je što smo imali priliku ljudima pružiti kvalitetan sadržaj, koji je u njihove domove doveo malo pozitivnog duha i zabave. Nadamo se da će i druge inicijative jednako razveseliti naše potrošače”, poručuju iz karlovačke pivovare. Osim projekcija pokrenuli su web shop narucipivo.hr putem kojeg možete naručiti rundu piva u bilo koje doba dana, a dostavu očekivati unutar 24 sata. Plaćanje i isporuka su beskontaktni.
“Tako filmove možete gledati uz omiljeno pivo, dostavljeno na kućnu adresu. Uz to, svi naši brendovi, među kojima i najpoznatiji Karlovačko i Heineken, putem svojih komunikacijskih kanala, uključujući i društvene mreže, potiču potrošače na primjereno ponašanje. Kampanjom #OstaniuSvojojGajbi Karlovačko promovira ostanak kod kuće i društveno distanciranje, ali i podsjeća potrošače da kod kuće provedu kvalitetno vrijeme ‘među svojima’.
U pripremi je još nekoliko inicijativa brenda Karlovačko, koje jedva čekamo otkriti vjernim potrošačima”, ističu iz Heinekena Hrvatska. Kampanjom #SocialiseResponsibly prvi puta ljude pozivaju da se ne nalaze i slave uživo, već da budu kreativni i uživaju u alternativnim načinima druženja.
“Naravno, tu smo da im i to omogućimo pa smo organizirali online koncert poznatog regionalnog DJ dua Vanillaz. Organizirali smo i live streamove uz pomoć našeg partnera BSH events. Ljubitelji elektronskog zvuka su mogli uživati u odličnoj glazbi u sigurnosti svog doma”, kažu iz Heinekena Hrvatska.