Krajem ovog mjeseca Samobor će ‘okupirati’ oko 12.000 ljubitelja legendarnovog Citroënovog modela 2CV, popularnog spačeka. Za 23. svjetski susret spačeka, koji se svake dvije godine neprekidno održava od 1975. domaćinstvo je zahvaljujući entuzijazmu samoborskog kluba izboreno u teškoj utakmici s Talijanima, popunjeni su svi lokalni smještajni kapaciteti. Na skupu koji započinje 30. srpnja najavljen je dolazak oko 3000 ovih automobila iz 33 zemlje, među kojima su i daleke destinacije poput Australije, Argentine, Čilea i Obale Bjelokosti.
Porast broja noćenja
Iz Turističke zajednice Zagrebačke županije ne skrivaju zadovoljstvo priljevom turista.
“Županija je osigurala financijska sredstva za podršku tog događaja koji će u prelijepi Samobor dovesti ljude sa svih strana svijeta. Manifestacija će sigurno doprinijeti još većem rastu turističkog prometa koji u prva četiri mjeseca bilježi 15 posto više noćenja i 14 posto više dolazaka u odnosu na lani“, kaže direktorica TZ-a Zagrebačke županije Ivana Alilović. I Grad Samobor pomogao je u organizaciji više tehnički nego novčano, kaže gradonačelnik HSS-ov Krešo Beljak uz smijeh ističući da su gradski ‘funkcioneri’ davnih 1970-ih vozili baš Citroëne.
Simbol bunta i slobode
Premda se prestao proizvoditi prije 29 godina, Citroën 2CV i danas je simbol slobode, bunta i putovanja. Prema riječima Gorana Skrbina, predsjednika 2CV kluba u Samoboru, kojem tepaju da je glavni grad spačeka u Hrvatskoj, njegovi su članovi proputovali dobar dio Europe, Sjevernu Afriku, a došli su i do Laponije i Kazahstana. Organizacija ovogodišnjeg skupa entuzijasta prilika im je za ozbiljnu promociju Hrvatske. Program počinje 30. srpnja, a uključit će povorku 2CV vozila do centra Zagreba u koji će vlasnici parkirati 200 spačeka na Trgu Bana Jelačića, off-road vožnju po Žumberku, vožnje spretnosti spačeka, cjelovečernje koncerte, nagradne igre…
Za posjetitelje je predviđen kamp na 200.000 metara kvadratnih površine iza samoborskog autobusnog kolodvora s kompletnom infrastrukturom, prodajnom zonom za rezervne dijelove i suvenire te ponudom hrane i pića, poput nezaobilaznih kremšnita.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu