Donesena je odluka: Od 1. siječnja poskupljuje javni gradski prijevoz

Autor: Poslovni.hr/Hina , 30. prosinac 2022. u 11:16
Foto: Davor Javorovic/PIXSELL

Ističu kako će od 1. siječnja jednokratna karta kupljena na prodajnom mjestu ili kioscima koštati 13,56 kuna ili 1,80 eura, a jednokratna karta kupljena kod vozača 15,07 kuna ili dva eura.

Nadzorni odbor osječkog Gradskog prijevoza putnika (GPP) donio je odluku o poskupljenju javnog prijevoza na području grada, od 1. siječnja 2023. godine, čemu su se u petak oštro usprotivili u Domovinskom pokretu (DP) smatrajući to neopravdano visokim poskupljenjem.

U objavi na službenim internetskim stranicama GPP navodi kako je u posljednjih godinu dana došlo do “snažnog rasta cijena energenata, te rasta cijene održavanja voznog parka, što je dovelo do velikog rasta troškova poslovanja poduzeća”, zbog čega je provedena korekcija cijena prijevozničkih usluga.

Navode kako su zbog ulaganja u modernizaciju tramvajske infrastrukture, vrijedne 267 milijuna kuna, u posljednjih godinu dana umjesto tramvaja u promet pušteni dodatni autobusi, što stvara dodatne povećane troškove.

Ističu kako će od 1. siječnja jednokratna karta kupljena na prodajnom mjestu ili kioscima koštati 13,56 kuna ili 1,80 eura, a jednokratna karta kupljena kod vozača 15,07 kuna ili dva eura.

Cijena opće mjesečne karte iznosit će 339 kuna ili 45 eura, mjesečne karte za srednjoškolce 120,55 kuna ili 16 eura, studentske mjesečne karte 226 kuna ili 30 eura, dok će mjesečna karta za umirovljenike s primanjima većim od 4500 kuna iznositi 226 kuna ili 30 eura.

Reagirajući na odluku o poskupljenju javnog prijevoza, osječka organizacija Domovinskog pokreta (DP) priopćila je kako je GPP “drakonskim povećanjem cijena usluga ” Osječanima poslao neočekivanu Božićnu i novogodišnju čestitku.

Ističu kako se protive takvom podizanju cijena, koje je eventualno moglo biti minimalno, s obzirom na povećanje cijena energenata u proteklom razdoblju.

Nespretnim smatraju obrazloženja tvrtke o povećanju troškova zbog rasta cijena energenata, održavanja voznog parka i puštanja dodatnih autobusa u promet, zbog ulaganja u projekt obnove tramvajske infrastrukture.

Koliko nam je poznato, vozni park i rekonstrukcija pruge za dolazak niskopodnih tramvaja financira se EU-ovim sredstvima, a cijene benzina su nešto pale, kažu u DP-u.

Zaključuju kako se “HDZ-ovo upravljanje gradom i dalje svodi na lažna obećanja i neopravdano visoka poskupljenja” i nadaju se da će građani zapamtiti tko ih je doveo u situaciju da im je i obična vožnja tramvajem postala luksuz.

Komentirajte prvi

New Report

Close