Zbog projekta vrijednog gotovo 30 milijuna eura u Zagrebu od ovog tjedna posebna regulacija prometa

Autor: Poslovni.hr/Hina , 03. travanj 2023. u 13:04
Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Procijenjena je vrijednost projekta 29,2 milijuna eura, a sredstva su u cijelosti osigurana iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti.

U Zagrebu će zbog obnove pruge od 6. travnja do 19. travnja za promet biti zatvoren dio kolosijeka na Zapadnom kolodvoru, priopćila je HŽ infrastruktura u ponedjeljak.

U vrijeme obnove 6. i 7. travnja, od 11. do 14. travnja te od 17. do 19. travnja neće voziti vlakovi na relacijama Zagreb GK – Zaprešić i obratno, Zagreb GK – Savski Marof i obratno te Harmica – Zagreb GK i obratno.

Na stajalištu Kustošija za ulazak i izlazak putnika koristit će se peron na lijevom (južnom) kolosijeku.

Od 3. do 5. travnja promet će teći uobičajeno, a radovi će manje utjecati na promet u odnosu na radove koji su se izvodili od 20. ožujka do 2. travnja te se očekuju manja kašnjenja.

Posebne regulacije prometa usklađene su s dinamikom izvođenja radova i planirane su povremeno, sve do završetka radova, što se očekuje sredinom 2024. godine.

Projekt “Obnova pruge na dionici Zagreb Zapadni kolodvor (uključivo) – Zagreb Glavni kolodvor (isključivo)” provodi se na kratkoj, ali jednoj od najprometnijih dionica u Hrvatskoj, kojom na dan prođe oko 150 vlakova.

Obnova navedene dionice počinje od stajališta Kustošija, koje je obnovljeno prošle godine, pa do ulaza u Zagreb Glavni kolodvor.

Radovi obuhvaćaju cjelovitu obnovu gornjega i donjega pružnog ustroja, sanaciju mostova i izgradnju propusta, izgradnju uređenih površina za pristup putnika, radove na signalno-sigurnosnim i telekomunikacijskim uređajima, modernizaciju željezničko-cestovnih prijelaza “Vodovodna” i “Republike Austrije” te obnovu i zamjenu dijela sustava kontaktne mreže.

Procijenjena je vrijednost projekta 29,2 milijuna eura, a sredstva su u cijelosti osigurana iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti.

Po završetku radova na projektu vlakovi će tom dionicom moći prometovati brzinom do 120 km/h, podignut će se razina sigurnosti i interoperabilnost, a povećat će se propusna moć pruge i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu.

Komentirajte prvi

New Report

Close