Uprave Autoceste Rijeka-Zagreb (ARZ) i HAC ONC-a izmijenile su način postupanja na Krčkom mostu u uvjetima olujnog vjetra, zabranivši do daljnjega
propuštanje vozila koja prevoze motocikle ili kamp prikolica kojima je u tome trenutku zabranjeno prometovanje mostom, a HAC ONC je donio i odluku o smjeni triju radnika u sektorima naplate cestarina i održavanja.
>> Iskoristili muke turista za biznis: Prijevoz preko Krčkog mosta od 50 do 150 eura
Kako je priopćeno u četvrtak iz ARZ-a i HAC-ONC-a, uprave su donijele zajedničku odluku o izmjeni "Odluke o postupanju na mostu Krk u uvjetima olujnog vjetra", kojom se do daljnjeg zabranjuje propuštanje vozila koja na svojoj transportnoj površini vidljivo prevoze one skupine vozila (npr. motocikli) ili priključna vozila (npr. kamp kućice) kojima je u tom trenutku zabranjeno prometovanje mostom.
Odluka će biti na snazi do dodatnog usuglašavanja svih relevantnih službi – upravitelja, operatera, policije i prometne inspekcije, a u cilju povećanja nivoa sigurnosti te kvalitetnije usluge korisnicima, kaže se u priopćenju.
Na takvu odluku u ARZ-u i HAC ONC-u bili su ponukani prošlotjednim događajima, kad se vlasnicima kamp kućica i motocikala neopravdano naplaćivala previsoka cijena za prijevoz preko mosta Krk. Cijene za prijevoz kamp prikolice dosezale su i 150 eura, a za motocikle se naplaćivalo 50 eura.
"Nakon dobivenog izvještaja unutarnje kontrole HAC ONC-a te utvrđenih činjenica postupanja naših djelatnika na Krčkom mostu u vrijeme vikenda od 5. do 7. kolovoza 2016. godine, a vezano za prijevoz kamp prikolica i motocikala vozilima vučnih službi preko Krčkog mosta u vrijeme ograničenja prometa te načina i dinamike zatvaranja mosta za određene kategorije, donesena je odluka vezana uz kadrovske promjene u Sektoru za naplatu cestarine i Sektoru za održavanje autocesta. Odluka o kadrovskim promjenama donesena je na temelju činjenica koje ukazuju da se u određenim segmentima ovog događaja nisu iskoristile sve mogućnosti u obavljanju poslova vezanih za neometano odvijanje prometa na autocestama, odnosno stručne službe nisu postupale u skladu s internim aktima te pravovremeno i na vrijeme izvještavale svoje nadređene", kaže se u priopćenju.
Smijenjeni su voditelj tehničke jedinice održavanja Most Krk te dva voditelja smjene naplatne postaje Most Krk. Ujedno, Uprava društva dala je i pisana upozorenja sa destimulacijom voditelju tehničke jedinice naplate cestarine, pomoćniku voditelja naplate cestarine te voditelju pravca tehničke jedinice.
Svim radnicima koji su smijenjeni sa svojih radnih mjesta ponuđen je drugi ugovor o radu u skladu s njihovim stručnim spremama, dok su na njihova radna mjesta imenovani radnici koji zadovoljavaju kriterij stručnosti, a predloženi od nadležnih direktora sektora, zaključuje se u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ovi koji su sa tim vučnim kamionom i kombijima prevozili kampice i motore preko mosta dokazali su da se i po buri može preći most.
Pogrešno je zbog toga nekome nešto zabranjivati i kažnjavati ih.
Već ovi koji upravljaju mostom nek rješe organizirano prelaz preko mosta i onda kada puše bura.
Često se vozim i po buri Dalmatinom i uvjeren sam da Maslenički most bez razloga zatvaraju za osobna vozila.
Briga one koji upravljaju s A1 , plaću će dobiti jel bio most otvoren ili zatvoren.
Ukinuti plaćanje mosta. jedini most u HR koji se plaća, zašto se onda svi drugi mostovi ne naplaćuju???
Ako je most zatvoren – onda je zatvoreno.
Nema prijevoza osim policije, vojske i hitne službe.
Tko prođe treba mu dati kaznu jer je most valjda s razlogom zatvoren.
Ekipi koja je prevozila i propuštala treba dati otkaze… očito im ide privatno poduzetništvo pa neka otvore obrt ili j.d.o.o.
Zanima me da li i u npr. Njemačkoj kada je nešto zatvoreno idu…
pazi ovo divlji, krčki most je izgrađen s obećanjem da će se naplaćivati dok se ne isplati investicija, to je davno prošlo, ima li što divljije od toga da se uhljebi i danas od njega hrane, ma goste čak, zarade su velike, a održavanje, boli ih
Uključite se u raspravu