Zanima li vas tko je br. 1 u Hrvatskoj kada je riječ o – posudama za pripremu hrane?

Autor: Poslovni.hr , 20. ožujak 2013. u 11:19
Guliver/Thinkstock

Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su oni slobodno mogli sami navoditi nazive proizvođača.

Prvo hrvatsko Best Buy Award istraživanje za namještanje, uređenje i dekoriranje doma pokazuje da hrvatski građani i struka koja se bavi dekoriranjem, opremanjem i uređenjem interijera smatraju, iz vlastitog iskustva, kako im Zepter nudi uvjerljivo najbolji omjer kvalitete i cijene kada je riječ o "Posudama za pripremu hrane, kuhanje i pečenje (tave, lonci i sl.)".

Rezultat je ovo "Best Buy Award Home Decoration Survey 2012/2013" recentnog istraživanja tržišta po metodi CAWI – DEEPMA – Best Buy Award, švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association. Ispitanicima je postavljeno je sljedeće pitanje: "Navedite naziv proizvođača posuda za pripremu hrane, kuhanje i pečenje (tave, lonci i sl.) najboljeg omjera cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu:"

Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su oni slobodno mogli sami navoditi nazive proizvođača posuda za pripremu hrane, kuhanje i pečenje koje prema njihovom iskustvu, nude najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu. Najveći broj glasova ispitanika (prvo mjesto) osvojio je "Zepter", stoji u priopćenju u povodu istraživanja.

Predmetno istraživanje Best Buy Award Home Decoration Survey 2012/2013 provedeno je metodom CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness) na 800 ispitanika u Republici Hrvatskoj.

Ispitanici su bili isključivo osobe čija je struka vezana uz opremanje, uređenje i namještanje interijera, ili građani koji upravo sada namještaju i/ili uređuju svoj dom, ili oni građani koji su nedavno uređivali ili se upravo spremaju uređivati vlastiti dom, vikendicu ili drugu nekretninu koju osobno koriste, navodi se u priopćenju.

Kompletno istraživanje Best Buy Award Home Decoration Survey 2012/2013 rađeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Osnovni je cilj istraživanja bio taj da se dobije uvid u iskustvo i percepciju stanovnika Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva njima bliskih osoba (kolege, prijatelji, rodbina i sl.)

Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.

Best Buy Award je projekt švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association GmbH kojeg u Hrvatskoj provodi tvrtka Axios u partnerskoj suradnji s vodećom svjetskom konzultantskom i revizorskom kućom PWC (PricewaterhouseCoopers).

Komentirajte prvi

New Report

Close