Na tribini gradonačelnika Pule Filpa Zoričića s mještanima Mjesnog odbora Stari grad nedavno se moglo čuti da mnogi zamjeraju zakupcima gradskih prostora koji zatvaraju te prostore na dulji period te time pridonose da taj dio grada izgleda otužno, najčešće u zimskim mjesecima, kada se fluktuacija ljudi ionako smanjuje.
Hoće li se zakupcima gradskih prostora u Starom gradu, ukoliko prostori budu zatvoreni više od 30 dana godišnje, (koliko im je maksimalno i propisano da mogu biti), u tom slučaju raskinuti ugovor o zakupu, pitanje je koje je Glas Istre postavio Gradu.
Iz Grada odgovaraju da je Upravni odjel za komunalni sustav i upravljanje imovinom pripremio dopise za zakupnike gradskih poslovnih prostora kojima se zakupnici pozivaju na poštivanje ugovornih odredbi, odnosno obavljanje djelatnosti tijekom čitave kalendarske godine.
“Komunalni redari dostavili su dopise svim zakupnicima gradskih poslovnih prostora. Intencija ovakvog pristupa je ukazati im na ugovorne odredbe te njihovo poštivanje u smislu obavljanja ugovorene djelatnosti tijekom čitave godine, osim u slučaju opravdanih razloga – za vrijeme korištenja godišnjih odmora, adaptacije poslovnih prostora i drugih objektivnih okolnosti radi kojih se prostori ne mogu koristi, no bez krivnje zakupnika i to u maksimalnom trajanju od 30 dana, te uz predočenje pisanih dokaza. U slučaju kada se prostor ne koristi i iz neopravdanih razloga, zakupodavac ima pravo pokrenuti postupak otkazivanja ugovora”, pojašnjeno je iz Grada. Hoće li se to pravo pokazati i u provedbi kroz praksu, ostaje nam da vidimo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu