Donošenjem odluke o ulaganju u hotel Dalmacija u Makarskoj u iznosu od 67 milijuna kuna, Valamar Riviera je zahvaljujući dobroj sezoni odlučila djelomično restartati investicijski ciklus započet prije pandemije.
Ovo ulaganje u repozicioniranje hotela u Valamarov novi brend Places hotel ujedno je nastavak najavljenoga petogodišnjeg ciklusa ulaganja u hrvatski turizam u vrijednosti od 1,5 milijardi kuna, koji su zajednički pokrenuli AZ mirovinski fondovi i Valamar Riviera, potvrdili su u utorak iz porečke kompanije.
Potencijal brzog pokretanja
Ulaganjem od 67 milijuna kuna hotel Dalmacija proći će kompletnu rekonstrukciju i preuređenje u skladu sa standardima Valamar Places brenda, te će time od iduće sezone postati drugi hotel koji posluje pod tim brendom.
Novi koncept dizajniran je za moderne putnike koji traže slobodu izbora, moderni dizajn i autentično iskustvo destinacije uz puno poštovanje prema prirodi i okruženju, pojašnjavaju.
Inače, Imperial Riviera u svom portfelju ima sedam hotela, tri turistička naselja i dva kampa na Rabu, u Poreču te u Makarskoj, s ukupno 3498 smještajnih jedinica i kapacitetom za prihvat gotovo 10.000 gostiju. Valamar Riviera d.d. je od 2016. godine zadužen za upravljanje turističkim poslovanjem cjelokupnog portfelja.
Kako je poznato, nakon privatizacije poduzeća Imperial i Hoteli Makarska, te kasnijeg pripajanja i povećanja kapitala u Imperial Rivieri, u proteklom periodu izvršene su investicije u ukupnom iznosu od 580 milijuna kuna te su do sada repozicionirani hoteli Parentino, Meteor, Padova, Imperial i kamp Padova.
Covid kriza privremeno je zaustavila i usporila plan ulaganja zbog čega su investicije započete 2019. godine finalizirane tek u 2021. godini. “Odobrenje ulaganja u hotel Dalmacija predstavlja djelomičan restart investicijskog ciklusa.
Turistička sezona pokazala je potencijal brzog pokretanja hrvatskog turizma te priliku za daljnji rast i razvoj turizma visoke dodane vrijednosti, poručuju iz kompanije.
Novi Valamarov lifestyle brend Places svoj je debi imao ovog ljeta u Starom Gradu na Hvaru, u bivšem hotelu Lavanda u čije je repozicioniranje s mirovinskim fondovima uložio oko 53 milijuna kuna.
U ritmu svakoga gosta
Od tradicionalne hotelske ponude ova se izdvaja po usluzi restorana koja je fleksibilna i prilagođava se ritmu svakoga gosta. Tako gosti koji uplate pansion ono što ne potroše taj dan mogu po svojoj želji prebacivati u idući.
Posebna pažnja je posvećena sadržaju soba, temelj su izuzetno udobni kreveti s madracima vrhunske kvalitete, smart TV sa stream opcijom, digitalna knjižnica s Kindle i tablet uređajima, superbrzi bežični internet.
Od tehnoloških rješenja u hotelu tu su sloboda bezgotovinskog plaćanja narukvicom te beskontaktni check-in. Posebnu pažnju posvećuju održivosti i poštivanju destinacije.
Minimizirali su sve nepotrebne printane materijale, jednokratnu plastiku zamijenili prirodnima materijalima, racionalizirali trošenje vode i struje, ukinuli navodnjavanje, a u samom dizajnu hotela upotrebljavaju se ekološki održivi materijali i procesi.
Otpad odvajaju u skladu s pravilima, u kuhinji reduciraju bacanje hrane, koriste lokalne namirnice, te promiču lokalne umjetnike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu