Zagrebačkoj banci prestižno priznanje časopisa The Banker i PWM-a

Autor: Objava za medije , 07. studeni 2016. u 14:31
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL

Ključan faktor u ocjenjivanju najboljih bio je na koji način banke isporučuju svoje usluge privatnog bankarstva, a proces odlučivanja trajao je nekoliko mjeseci.

Zagrebačka banaka dobila je prestižnu nagradu za najbolje privatno bankarstvo u Hrvatskoj koju dodjeljuju magazin The Banker i Professional Wealth Management (PWM), izdavač Financial Timesa. Nagrada Zagrebačkoj banci dodijeljena je u sklopu „Global Private Banking Awards 2016“ koji se nedavno održao u Londonu. UniCredit, čija je Zagrebačka banka članica dobio je tako dvije prestižne nagrade – „Najbolje privatno bankarstvo u Hrvatskoj“ i „Visoko preporučena“ u diviziji Srednja i Istočna Europa i Mađarska. Nagradu je u ime UniCredita u Londonu preuzela direktorica Privatnog bankarstva Zagrebačke banke Helena Ćorić.

„Privatno bankarstvo Zagrebačke banke već tradicionalno ima vodeće mjesto na hrvatskom tržištu. Takva pozicija rezultat je dugogodišnje izgradnje poslovnog odnosa temeljenog na povjerenju, stručnosti te pronalaženju najboljih rješenja za naše klijente. Naša snaga je u individualnom pristupu klijentima i sofisticiranim proizvodima, transparentnosti te znanju kroz koje za njih stvaramo dodanu vrijednost. Zbog toga su naši klijenti zadovoljni i lojalni, a to potvrđuje i zadovoljstvo klijenata unutar cijele UniCredit Grupe. Uostalom, pripadnost  UniCredit Grupi, jednoj od najvećih europskih financijskih grupacija, Zagrebačkoj banci daje dodatnu vrijednost i nudi nove poslovne mogućnosti za klijente Privatnog bankarstva“ poručila je Ćorić.

Ključan faktor u ocjenjivanju najboljih bio je na koji način banke isporučuju svoje usluge privatnog bankarstva, a proces odlučivanja trajao je nekoliko mjeseci. U svom istraživanju, stručni žiri uspoređivao je odgovore banaka na niz detaljnih pitanja o ključnim pokazateljima uspješnosti, upravljanju portfeljem, raspodjeli imovine, upravljanju rizicima, strategiji rasta, službi za korisnike, etičkim faktorima, poslovnim modelima, razini zadržavanja osoblja i inovacijama.

Komentirajte prvi

New Report

Close