Zagrebački kvart traži naplatu parkiranja: Izglasano uvođenje pete zone

Autor: Poslovni.hr , 06. lipanj 2024. u 11:50
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Građani vide rješenje u povećanju broja parkirališnih mjesta, a iz gradskog vijeća imaju drugi prijedlog.

U Zagrebu kronično nedostaje parkirališnih mjesta, a problem je još veći u pojedinim zagrebačkim naseljima u kojima je parkiranje besplatno, poput Zapruđa. Stoga tamošnji mjesni odbor razmišlja o uvođenju naplate parkiranja

Stanari Zapruđa već godinama imaju problema s nedostatkom parkirališnih mjesta. Gradskom je uredu poslan zahtjev za uvođenje naplate parkiranja, no Grad oklijeva s odlukom zbog moguće promjene modela naplate, piše HRT.

‘Razmatramo promjenu modela naplate kakav sada imamo i zato ne želimo raditi pojedinačna rješenja. Želimo predstaviti sve, pa ako mjesni odbori i dalje budu htjeli naplatu, uvest ćemo naplatu. No bilo bi loše da nekima to prihvatimo, a onda se pravila igre promijene i oni shvate da to ne žele’, rekao je Tomislav Tomašević, gradonačelnik Zagreba.

Kao cjelovito rješenje, na sjednici zagrebačke Gradske skupštine izglasano je uvođenje pete zone, u kojoj bi vozači koji tamo ostave automobil nastavili put javnim prijevozom bez dodatnih troškova. Međutim iz Vijeća Gradske četvrti Novi Zagreb – istok smatraju da to nije rješenje.

‘Dok god je parking besplatan oko tih lokacija i dok se ne provodi kontrola nepropisnog parkiranja, mislim da se te zone neće koristiti do maksimuma jer će građani i dalje koristiti besplatan parking i tamo gdje mogu nekažnjeno nepropisno parkirati’, kaže Tonko Bogovac, predsjednik Vijeća Gradske četvrti Novi Zagreb – istok.

‘Mislim da ne bi baš trebalo naplaćivati parkiranje ovdje u Zapruđu. Zašto? Zato što je to ipak dalje od centra i svega’, kaže stanovnik Zapruđa Marko.

‘I da ga plaćamo, nema mjesta. Parking je krcat, automobila je previše’, govori pak Luka.

Građani vide rješenje u povećanju broja parkirališnih mjesta, a iz gradskog vijeća imaju drugi prijedlog.

‘Sustavi dijeljenja automobila, kad bi građani mogli unajmiti vozilo na nekoliko sati ili jedan dan, smanjili bi potrebu za osobnim vozilima’, zaključuje Bogovac.

Kada će peta zona zaživjeti i koliko će se naplaćivati, zasad nije poznato.

Komentirajte prvi

New Report

Close