Kao što se u pandemiji nije značajno smanjio broj novih hotelskih objekata, unatoč nekim očekivanjima nije se izmijenio smjer u kojem je krenuo hotelski dizajn, zajedno s modernim konceptom hotelskih sadržaja čiji je razvoj krenuo prije ove krize.
I u novim projektima koji nastaju usred pandemije nastavlja se trend otvaranja hotelskih lobija za “minglanje” gostiju, ostaju zajednički veliki stolovi za upoznavanje i druženje, brišu se granice između hotelskih sadržaja i operacija kao što su recepcija, restoran i bar. Pandemija do sada nije uzdrmala razvoj lifestyle, hotela iz susjedstva, dizajnerskih hotela, a jedino što bi se i nakon korone moglo zadržati je uvođenje jedinstvenih higijensko sigurnosnih mjera, te daljnja automatizacija procesa koja smanjuje kontakt osoblja i gostiju, kao što je digitalni check in.
Otkriva nam to arhitekt i dizajner Ante Marić, direktor međunarodnog arhitektonskog ureda Atellior, jednog od vodećih ureda za dizajn hotela u cijeloj Europi. U uredima u Zagrebu i Londonu, kreativci Atelliora do sad su osmislili rješenja za vodeće svjetske hotelske brendove, od Ujedinjenog Kraljevstva do Crne gore. Među njihovim referencama su objekti koji posluju pod brendovima Four Seasonsa, Hiltona, Marriotta, InterContinental Hotel Grupe, Park Plaza, Carlson Rezidora i Accora, kompanija koje Atellior drže na svojim listama dizajnera.
Njihovi aktualni projekti odvijaju se između ostalog u Ujedinjenom Kraljevstvu, Njemačkoj, Nizozemskoj, Srbiji, a potpisuju i dizajn vodećih hotelskih projekata u Hrvatskoj, od Boutique Hotela Ikador, Sheratona, Le Meridiena i mnogih drugih.
Tvrtku su 2017. godine osnovali Ane Marić i Una Barac, arhitektica s londonskom adresom, tako da je otvaranje ureda u oba grada bilo samo po sebi razumljivo. U šest godina ušli su među top 10 arhitektonskih ureda u Hrvatskoj, te su vodeći su hrvatski ured prema broju referenci svjetski poznatih turističkih projekata koje razvija ukupno 40 ljudi na obje lokacije.
“Iako u Hrvatskoj i u regiji imamo puno referenci, London je svjetsko središte dizajnera ali i svjetsko biznis središte, i ured u Londonu daje nam širinu koja nam je potrebna za međunarodni razvoj”, pojašnjava nam Ante Marić.
Povod da se nađemo je jedan od najvećih izazova za Atellior, razvoj novog brenda Kerzner International, vlasnika luksuznih brendova One&Only, Atlantis Resorts and Residences i Magazan Beach & Golf Resort.
Zadnje dvije godine Atelliorovi kreativci razvijaju dizajn novog Kerznerova brenda SIRO Hotels, čiji se prvi objekt otvara 2023. godine u Crnoj Gori. SIRO Boka Place, sa 96 soba i apartmana za goste zajedno sa 145 rezidencija, lansirat će se u Porto Montenegru krajem 2023. godine.
“Radi se o brendu posvećenom fitnessu i wellnessu, oporavku, tjelesnoj i mentalnoj dobrobiti, jedinstvenom konceptu namijenjenom sportašima, rekreativcima, ali i svima koji se žele posvetiti regeneraciji i bolje osjećati.
Iako je na morskoj destinaciji, ovo nije plažni objekt, tako da će više izgledati kao gradski hotel, i imat će jako puno sadržaja koji odražavaju filozofiju brenda, uključujuči ozbiljan gym i bazen. Sam izraz SIRO je kratica za četiri pojma, te predstavlja četiri stupa – snage, uključivosti, refleksije i izvornosti. To su otprilike bile osnove na kojima smo u zadnje dvije godine gradili naš dizajn, praktički od nule”, pojašnjava nam Ante Marić.
Kerzner ih je angažirao da za SIRO razviju dizajn interijera hotelskih soba, apartmana, privatnih stanova i javnih površina. Kako doznajemo od Marića, prvi korak u svakom, pa i ovom procesu je dogovoriti temeljni konceptualni pristup s klijentom, što čini osnovu svih naknadnih projektantskih radova.
Svaki novi projekt počinje praznim platnom, bez prepisivanja prethodnih rješenja. U slučaju Boka Place, razvija se svojevrsna nova živahna urbana četvrt u Porto Montenegru, koja će sadržavati sadržaje mješovite upotrebe (od hotela do stanova), uz brisanje granica između ugostiteljstva, fitnessa i wellnessa.
Gostima će na raspolaganju biti tim internih stručnjaka, uključujući trenere i nutricioniste, fitness klub će imati teretanu, prostor za jogu i meditaciju, bazen i vanjske sportske terene, a otvorit će se i Laboratorij za oporavak s različititm spa i wellness tretmanima za regeneraciju.
SIRO filozofija
Kako je prilikom najave novog brenda pojasnio Philippe Zuber, glavni izvršni direktor Kerznera, SIRO će stvoriti kolektivnu globalnu zajednicu istomišljenika koji žive stilom života visokih performansi, strastveni u postizanju postignuća i ostvarivanju svog najvećeg potencijala.
Kad je Atelliorov zadatak u pitanju, proces je trenutno u fazi dovršenja odobrenja uzorne sobe, no tome je prethodilo puno koraka i sastanaka kako bi se uskladile ideje dizajnera i zahtjevi Kerznerova projektnog ureda i samog vlasnika brenda. Sama hotelska soba primjerice dizajnom ponavlja glavne motive filozofije SIRO kroz primjerice švedske ljestve, regeneracija se postiže uz vrhusnki odabir kreveta i madraca, jako je važan tuš, a s ciljem holističkog pristupa zdravlju postavljaju se i lampe koje imitiraju dnevno svjetlo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu