Novi terminal Zračne luke Zagreb otvoren je prije pola godine. A i prije nego što je otvorio vrata putnicima, u javnosti je bilo dosta polemika zbog njega. Dovodili su se u pitanje primjerice kvaliteta izvedenih radova, kapacitet, tehnologije i procesi koji su primijenjeni u novoj putničkoj zgradi vrijednoj više od 300 milijuna eura, piše Večernji list.
Koncesionari okupljeni u tvrtku Međunarodna zračna luka Zagreb, predvođeni francuskim kompanijama Bouygues i Aerports de Paris, uspjeli su taj projekt realizirati u roku od tri godine, kako je bilo i predviđeno koncesijskim ugovorom, tako da ni završetak gradnje ni samo otvaranje terminala nisu kasnili. No otkako je otvoren novi terninal kasnili su zrakoplovi.
U prvim mjesecima su zabilježena veća kašnjenja zrakoplova nakon što se promet prebacio sa starog na novi terminal. U javnosti se polemiziralo o tome je li kapacitet novog terminala dostatan za predviđeni bro putnika od pet milijuna u prvoj fazi, odnosno ima li dovoljno aviomostova i stajanki, imali dovoljno prostora među njima, kako je organiziran prihvat i otprema putnika i zrakoplova… Kritike na račun novog terminala bile su vezane i uz određene incidente, koji se doduše događaju i u drugim zračnim lukama, ali se u slučaju novootvorene Zračne luke Franjo Tuđman očekivalo da sve bude besprijekorno.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu