Molimo da ne postupate po uputama, napisali su iz Zagrebačke banke.
Banka nikada neće tražiti da na njenoj web stranici učitate QR kod za preseljenje m-zabe na novi uređaj ili da m-zabom skenirate QR kodove kojima ćete navodno potvrditi svoj identitet, transakciju i sl.
Podsjećamo da Banka putem nijednog kanala komunikacije od klijenata nikad neće tražiti puni broj kreditne/debitne kartice i PIN-ove, vjerodajnice i broj tokena te same kodove koje token generira (OTP, MAC) ili aktivacijske ključeve za pristup on-line bankarstvu (m-zabi i e-zabi).
Prilikom primanja SMS poruka ili drugih sumnjivih zahtjeva za ažuriranje osobnih podataka, izuzetno je važno biti oprezan i ne dijeliti nikakve informacije.
Banka poziva klijente da se u slučaju sumnje na vjerodostojnost poruka, mailova ili poziva obrate na broj telefona 01/3773 333 ili putem e-maila na zaba@unicreditgroup.zaba.hr.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu