Zagrebačka banka upozorila je svoje klijente na povećan broj novih prevara.
“Upozoravamo na povećani broj prevara prilikom kojih prevaranti putem telefonskih poziva i drugih načina komunikacije (WhatsApp, SMS, e-mail) navode primatelje da daju osobne i/ili financijske podatke poput broja tokena i kodova koje isti generira (OTP, MAC), podatke o platnim karticama (broj kartice i CVV kod) te osobne podatke poput preslike osobne iskaznice i slično.
U pojedinim slučajevima se predstavljaju kao tvrtka koja će korisniku vratiti novce koje je izgubio u prevari ili kako bi vam uplatili novac.
Molimo da gore navedene podatke ni u kojem slučaju ne odajete jer oni nisu potrebni nikome od koga očekujete uplatu ili za bilo kakvu drugu vrstu transakcije. Molimo vas za izniman oprez prilikom zaprimanja takve komunikacije.
Važno je upamtiti, banka od vas nikada neće tražiti navedene podatke”, apeliraju iz banke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu