‘Zagreb već ima metro, ali je on neiskorišten. Zaživjet će u lipnju!’

Autor: Poslovni.hr , 28. travanj 2013. u 10:50
Kandidat SDP-a za gradonacelnika Rajko Ostojić predstavio je svoj projekt gradske željeznice. Photo: Zeljko Lukunic/PIXSELL

U utrci za što većim brojem glasova, Rajko Ostojić, SDP-ov kandidat za gradonačelnika metropole, u subotu je predstavio projekt javne gradske željeznice. Kako je najavio, željeznicom bi se putovanje iz bilo kojeg dijela grada do samog centra skratilo za 20-ak minuta, piše Večernji list.

U utrci za što većim brojem glasova, Rajko Ostojić, SDP-ov kandidat za gradonačelnika metropole, u subotu je predstavio projekt javne gradske željeznice. Kako je najavio, željeznicom bi se putovanje iz bilo kojeg dijela grada do samog centra skratilo za 20-ak minuta, piše Večernji list.

Prometni prsten, koji bi zaokružio Glavni kolodvor, Heinzelovu, Maksimir, Trnavu, Čulinec, Resnik, Kozari bok, Bogdane, Žitnjak, te Trnsko, Savski most, Vukovarsku te ponovno Glavni kolodvor, kako je najavio Ostojić, mogao bi zaživjeti već od lipnja. Kojim novcima, koliko bi to koštalo građane, koliko bi bila cijena vozne karte, ostala su ne odgovorena pitanja.

Ostojić je tek poručio da se za takvu investiciju planira povući novac iz fondova Europske unije. Ipak nije siguran ni u kojem bi omjeru EU pokrio najavljeni projekt. Od lipnja bi prigradska željeznica mogla početi funkcionirati tek na rijetkim stanicama spomenute trase zagrebačkog prstena. Naime, ulagati nije potrebno u prugu, ali jest u stajališta i prilaze u brojnim kvartovima, no Ostojić osim potrebne infrastrukture najavljuje i besplatna parkirališta na svakom stajalištu.

Komentari (4)
Pogledajte sve

Ovo je istina. Zagreb ima izvanrednu infrastrukturu za nadzemi metro. Međutim Banderasu to ne odgovara, da se u gradski javni prijevoz još upetlja i HŽ jer je HŽ vlasnik infrastrukture. Toliko je tupast da gleda HŽ kao konkurenciju ZET-u. Zanimljivo je kako grad zagreb ima izvanrednu željezničku infrastrukturu koju uopće ne koristi za promet. Postoji cijeli željesznički prsten koji je moguće koristiti kao javni prijevoz kroz središte zagreba. Nema stanice na Savskom mostu, nema kod Cibone…Koji je tupan ovaj Banderas, majko mila…


nije prikladno vama, ali jest njima.

sjediti na dvije-tri fotelje osim što donosi više prihoda odlično je i za zabušavanje, može se cijeli dan negdje piti kava i jednima govoriti da ste na onom drugom poslu.

ključna je samo jedna stvar – odgovornost za rezultate, a od nje ni traga, pa je svaka fotelja unosna.

zdravstvo je u potpunom kolapsu, redovi se veći nego što su se mogli i zamisliti, ljudi naprosto više nemaju pristup medicinskoj usluzi, a ovaj tip, umjesto da nestane iz politike zauvijek, klatara se naokolo i cirkusira.

U pravu si, totalni kolaps. Nekog iz moje obitelji su narucili za treci mjesec-slijedece godine za nesto… ovo je strasno. Sad rezu cijene usluga, ciem ce biti jos gore.

Kako stvari idu, bolje neka ukinu te sve doprinose, pa cu sam riskirati s tom zastedjenom lovom, jer ovo je otimacina a umres dok dodjes na red. Katastrofa.

Svi oni laprdaju, a lijece se vani.

nije prikladno vama, ali jest njima.

sjediti na dvije-tri fotelje osim što donosi više prihoda odlično je i za zabušavanje, može se cijeli dan negdje piti kava i jednima govoriti da ste na onom drugom poslu.

ključna je samo jedna stvar – odgovornost za rezultate, a od nje ni traga, pa je svaka fotelja unosna.

zdravstvo je u potpunom kolapsu, redovi se veći nego što su se mogli i zamisliti, ljudi naprosto više nemaju pristup medicinskoj usluzi, a ovaj tip, umjesto da nestane iz politike zauvijek, klatara se naokolo i cirkusira.

Kako se toga dosad nitko nije sjetio…LOL…Ostojić će popusit i pred partijom će onda biti drugarska samokritika a Milanović će se riješit konkurenta za predsjednika. Ne znam šta mu to treba a i nije prikladno bit ministar i istovremeno se utrkivat za gradonačelnika

New Report

Close