Hrvatski glavni grad Zagreb bio je u lipnju turistička destinacija koja je ponudila najbolju vrijednost u odnosu na cijenu, izvijestila je kompanija za analizu podataka u turizmu Mabrian, uzevši u obzir 14 gradova u Europi.
“Premda je to destinacija među najlošije pozicioniranima kada je riječ o zrakoplovnim vezama, posjetitelji su iskazali visoki stupanj zadovoljstva u većini analiziranih područja”, priopćila je kompanija sa sjedištem u Barceloni.
“Istovremeno, (Zagreb) nudi jako konkurentnu cijenu smještaja u odnosu na druge analizirane destinacije”, dodala je.
Ljubljana, glavni grad Slovenije, našao se na trećem mjestu u toj studiji dok su se na začelju ljestvice našli London, Barcelona i Pariz.
“London i Pariz, premda s dobrim zračnim vezama, kažnjeni su zbog jako visokih cijena hotelskog smještaja”, navedeno je.
Dubrovnik, primorski grad na jugu Hrvatske, zauzeo je 9. mjesto među 14 gradova.
“Dubrovnik je među destinacijama s najvišom razinom zadovoljstva među analiziranim destinacijama, međutim prosječna cijena hotela je jako visoka a povezanost zračnim prijevozom ograničena, što ga svrstava na devetu poziciju”, navela je kompanija Mabrian.
Najbolje turističke gradove, kada se uzme u obzir kvaliteta u odnosu na cijenu, poredala je ovim redom: Zagreb (Hrvatska), Atena (Grčka), Ljubljana (Slovenija), Rim (Italija), Beč (Austrija), Lisabon (Portugal), Madrid (Španjolska), Milan (Italija), Dubrovnik (Hrvatska), Berlin (Njemačka), Amsterdam (Nizozemska), Pariz (Francuska), Barcelona (Španjolska) i London (Ujedinjeno Kraljevstvo).
U istoj studiji je indeks percepcije sigurnosti pokazao da su se u lipnju posjetitelji najsigurnije osjećali u Dubrovniku i Lisabonu, a zatim u Milanu i Madridu. Na dnu su Berlin, Barcelona i Beč.
“Rastući je trend potražnje za manje napučenim i više autentičnim destinacijama”, izjavio je Carlos Cendra, direktor Mabrianovog odjela za prodaju i marketing.
“Zbog tog razloga su zemlje poput Hrvatske i Slovenije, sa svojim glavnim gradovima, visoko vrednovane destinacije. One imaju ravnotežu između sigurnosti, razne ponude aktivnosti i atraktivne prosječne cijene”, dodao je.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu