Zagreb najviše vole – Amerikanci. Rast broja dolazaka 27 posto

Autor: Mladen Miletić , 20. kolovoz 2023. u 06:47
Foto: SANJIN STRUKIC/PIXSELL

Turistička zajednica glavnog grada predstavila se na 35. Virtuoso Travel Weeku u Las Vegasu.

Na Virtuoso Travel Weeku, najvažnijem globalnom događaju u industriji putovanja koji je od 12. do 18 kolovoza 35. put održan u Las Vegasu, uz više od 5000 vrhunskih turističkih tvrtki i najutjecajnijih turističkih agencija te savjetnika u industriji iz 105 zemalja, predstavila se i Turistička zajednica grada Zagreba (TZGZ).

Direktorica TZGZ-a, Martina Bienenfeld, održala je niz sastanaka predstavljajući zagrebačku turističku ponudu…

Buking za 2024. i 2025.
“Tržište SAD-a naše je najvažnije daleko tržište na kojem sustavno provodimo promociju Zagreba posljednjih nekoliko godina. Zanimanje za Zagreb je izuzetno, što potvrđuju i rezultati dosadašnjeg dijela godine prema kojima su gosti iz SAD-a prvi po ostvarenim noćenjima među stranim gostima.

Naime, s više od 110.000 noćenja Amerikanci su ostvarili porast od 27 posto u odnosu na 2022., što je i najveći postotni porast u usporedbi s našim drugim emitivnim tržištima. Potencijali daljnjeg rasta su vrlo veliki, a uspjeh dosadašnjih napora i dugogodišnje suradnje TZGZ-a s Virtuosom pokazuju impresivni rezultati – povećanje prometa mreže Virtuoso sa 938.300,00 dolara u 2019. godini na 1,2 milijuna dolara u ovoj godini s tržišta Sjeverne Amerike i Australije.

Prognoze za 2024. su vrlo optimistične te uključuju i rast s tržišta Latinske Amerike i Azije koje sve više pokazuje interes za hrvatskom prijestolnicom i okruženjem”.

Izvršni potpredsjednik Virtuosa, David Kolner predstavio je rezultate prodaje Virtuosa koja je za period siječanj – lipanj, premašila prodaju za 37 posto u odnosu na isti period 2022. godine, a u donosu na 2019. za čak 56 posto. Također, istaknuo je i sjajne rezultate bukinga za 2024. i 2025. koji je već porastao za više od 107 posto u odnosu na 2019. godinu.

Svake godine Virtuoso unapređuje načine za povezivanje sudionika u mreži i povećanje učinkovitosti sedmodnevnog okupljanja.

Sastanci s partnerima
Tako su ostali važniji događaji tjedna uključivali ručak Under One Sky s prezentacijom rezultata Virtuoso Impact Report, Sustainable Travel-2023, zatim cjelodnevne sesije Globetrottinga, kao i Partner Lounge za sastanke, Cafe Cruise, itd.

“Virtuoso Travel Week je kroz tjedan dana profesionalnog razvoja, upoznavanja s najnovijim trendovima luksuznih putovanja, brojne sastanke s partnerima i poticanje prodaje destinacije ispunio očekivanja te omogućio promociju Zagreba i Hrvatske globalno”, ističe se u objavi Turističke zajednica grada Zagreba.

Komentirajte prvi

New Report

Close