Sudeći prema jučerašnjim izjavama ministra prometa i veza Republike Srpske Neđe Trninića, posao gradnje velikog projekta međudržavnog mosta na Savi kod Gradiške sve je bliži realizaciji.
Hrvatske ceste koje su prošle jeseni raspisale natječaj 10. lipnja donijele su odluku o odabiru najbolje ponude između tri pristigle, konzorcija koji čine Integral inženjering iz BiH, te hrvatske građevinske tvrtke Đuro Đaković montaža i Zagreb montaža.
Ugovor još nije zaključen jer teče žalbeni rok, a iz dostupnih podataka nijedan od ponuđača čije ponude nisu prihvaćene još nisu iskoristili pravo na žalbu Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave.
Most Gradiška bit će dug 462 metra i imat će četiri prometna traka, a njegova gradnja prema prihvaćenoj ponudi stajat će 23,49 milijuna eura.
Ovisno o datumu zaključenja ugovora i proceduri uvođenja izvođača u posao, most na Savi bi trebao biti završen u roku 30 mjeseci.
Osim odabranog konzorcija ponude su, inače, dostavili konzorcij talijanskih tvrtki ICM i Maeg Construzioni, a odbijen je zbog previsoke cijene (46,2 mil. eura), dok je kod trećeg konzorcija Heringa iz BiH i beogradske Mostogradnja (41,4 mil. eura), sporno bilo dugovanje državi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu