Zadar DigIT može povećati razinu svijesti ključnih tvrtki o našoj regiji

Autor: Majda Žujo , 13. studeni 2013. u 22:00
Turisti preko interneta sve češće biraju destinaciju koja im odgovara/FOTOLIA

Gogole AdWords i Google Anayltics sustavi dali su nam puno kvalitetnih informacija pomoću kojih smo bolje shvatili potrebe naših gostiju, kaže Margita Vrankulj.

Prema istraživanjima udruge za interaktivni marketing IAB, u Europi internet ima preko 80 posto utjecaja u postupku odlučivanja.

Korištenje internetskih tražilica i društvenih mreža u procesu odlučivanja današnjih turista iznimno je veliko, a to su prepoznali u Iliriji, vodećoj turističkoj tvrtki srednje Dalmacije pa je njihovo poslovanje izuzetno ovisno o internetskim tehnologijama. Njihov je utjecaj na poslovanje značajan kako u oblikovanju proizvoda tako i u prepoznavanju ponude na globalnom tržištu."Od 2009. smo započeli s Google AdWords oglasnim kampanjama na Google tražilici te s aktivnostima na društvenim mrežama. Za ovu sezonu smo preko naših partnera, osječke tvrtke Escape, testirali pristup ruskom tržištu preko oglašavanja na Yandexu, tražilici koju u Rusiji koristi preko 70 posto korisnika", kaže nam Margita Vrankulj, direktorica marketinga Ilirije.

 

Vrankulj

Ruskom tržištu pristupili smo preko tražilice Yandex

Kako kaže, Gogole AdWords i Google Anayltics sustavi dali su im puno kvalitetnih informacija. "Nakon skoro dvije godine uspješne suradnje s Escapeovcima, internetski nam je marketing pomogao da bolje shvatimo želje turista na pojedinom tržištu te spoznamo razlike u očekivanjima pojedinog tržišta, ovisno od regije do regije", dodaje.Kako je u internetskom marketingu puno toga mjerljivo i rezultati uloženog naspram dobivenog jasno pokazuju u kojem smjeru treba ulagati ili odašiljati poruke, Vrankulj kaže da su nakon nekoliko godina utvrdili što donosi najveći povrat. Sada svojim poslovnim rezultatima mogu upravljati puno točnije jer se mogu fokusirati na veću dobit, veći prihod ili veći broj gostiju. Uz to, prisutni su i na svim relevantnim svjetskim portalima za putovanja i ocjenu kvalitete usluga u turizmu, gdje gosti mogu ostavljati svoje utiske, kao što su TripAdvisor.com, Booking.com i HolidayCheck.com, www.zoover.com itd. A iz komentara zadovoljnih, ali i od nezadovoljnih gostiju može se puno naučiti o potrebama i željama turista, ali i upravljati odnosima s klijentima.

Pojavom oglašavanja na tražilicama, a pogotovo oglašavanjem na društvenim mrežama Facebook i Youtube, turizam je doživio velike promjene. "Ako pogledate consumerbarometer2013.com vidjet ćete da je Hrvatska među vodećim državama u Europi prema postotku korištenja internetskih tražilica u odnosu na broj stanovnika, a među vodećim smo zemljama u regiji po ulaganju u internetski marketing. Dobrim dijelom je to i zbog turizma koji je glavni generator ulaganja. Možda je mali zaostatak koji smo imali na početku pomogao da preskočimo one tehnlogije koje su se pokazale promašene. Skoro da je nezamislivo ne imati na tim mrežama svoju online prisutnost i komunikaciju s potencijalnim i bivšim gostima, te se i dalje treba razvijati u tom smjeru", priča Vrankulj dodajući kako konferencija Zadar DigIT može pripomoći u približavanju novih tehnologija tvrtkama koje žele i moraju biti lideri u svom poslu.

"Prva konferencija takve vrste na našem području treba 'razbiti led neznanja' i približiti internet marketing turističkim djelatnicima u regiji. Od Zadar DigIT-a očekujem da zainteresirane upozna sa svim dostupnim alatima kojima se može izvući maksimalna korist od interneta za svakog pojedinca, kako i gdje pronaći kvalitetne podatake i informacije te im na neki način pružiti potporu i možda usmjeriti u pravom smjeru", ističe Vrankulj. "Zadar DigIT može odigrati veliku ulogu u dva smjera – povećati razinu svijesti i znanja ključnih tvrtki odgovornih za razvoj regije, te kasnije putem većeg broja korisnika naša regija bi trebala postati prisutnija na internetu te sukladno tome i poznatija u okvirima turističke ali i investitorske i ostale potražnje", zaključuje. 

Komentirajte prvi

New Report

Close