Međunarodna financijska publikacija Emeafinance i u 2014. – već četvrtu godinu zaredom – Zagrebačkoj banci dodijelila je nagrade za najbolju hrvatsku banku i za najbolju hrvatsku investicijsku banku, a uz ta priznanja ove joj je godine dodijelila još jedno – nagradu za Najinovativniju banku u regiji Srednja i istočna Europa te Zajednici Neovisnih Država, priopćičli su iz te banke.
Njhiovo priopćenje prenosimo u cijelosti i bez izmjena.
Dobivene nagrade Zagrebačkoj banci dodatna su međunarodna priznanja za njezino poslovanje i kvalitetu proizvoda i usluga koje nudi klijentima. U izazovnom makroekonomskom okruženju u prošloj godini, poslujući sa stanovništvom i poduzetnicima Zagrebačka banka podržavala je klijente u prevladavanju otežanih poslovnih okolnosti, jačajući svoju savjetodavnu i partnersku ulogu uz distinktivnu dostupnost i kvalitetu usluge, nastavljajući ulagati u znanja, kompetencije i inovacije u cilju zadovoljavanja potreba klijenta. To je rezultiralo zadržavanjem vodećih tržišnih udjela te visokom razinom zadovoljstva klijenata. Svojom stabilnošću, visokim kapitalom i uspješnim poslovanjem, Zagrebačka banka je i u ovoj godini u mogućnosti pružati punu podršku javnom i privatnom sektoru.
U investicijskom bankarstvu Zagrebačka banka je u 2013. godini zadržala vodeću tržišnu poziciju u aktivnostima Investicijskog bankarstva u Hrvatskoj. U segmentu Tržišta kapitala, Banka je kao zajednički vodeći agent izdanja sudjelovala u izdanju obveznica Republike Hrvatske te je aranžirala niz transakcija strukturiranog financiranja u 2013. među kojima posebni značaj ima financiranje izgradnje novog terminala Međunarodne zračne luke Zagreb. Tijekom prošle godine Banka je u segmentu Korporativnih financija mandatirana kao savjetnik u gotovo svim važnijim transakcijama spajanja i preuzimanja kako u Hrvatskoj tako i na ostalim tržištima jugoistočne Europe u cijelom nizu sektora (građevinski materijali, turizam, osiguranje, telekomunikacije, itd.).
Nagradu za inovativnosti banka je dobila zahvaljujući nizu proizvoda i usluga koji su 2013. doprinijeli unapređenju poslovanja klijenata u Maloprodaji. Riječ je o usluzi Financijski planer – prvoj sveobuhvatna e-usluga za upravljanje osobnim financijama u Hrvatskoj; usluzi m-kupi, koja omogućava mobilno plaćanje u najvećem domaćem trgovačkom lancu te web mikrostranici Zagrebačke banke www.zelenazona.hr, na kojoj građani i tvrtke mogu pronaći sveobuhvatne informacije o zelenim temama i energetskoj učinkovitosti te saznati više o mogućnostima ostvarivanja ušteda kao i pročitati brojne savjete iz sfere očuvanja okoliša.
Časopis “emeafinance” je publikacija kompanije Exporta Publishing & Events Ltd, namijenjena stručnoj financijskoj javnosti primarno na području – Europe, Bliskog Istoka i Afrike (EMEA). Izdaje se šest puta godišnje, a prate širok raspon bankarskih usluga. U sklopu svojih izdanja objavljuju reportaže, neovisne analize te posebne godišnje nagrade za najbolje banke i investicijska društva na tri navedena područja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu