Zagrebačka banka pokrenula je inicijativu za promociju hrvatskog turizma #prviput, u sklopu koje provodi natječaj za mikro i male poduzetnike u turizmu, koji imaju priliku osvojiti besplatnu marketinšku kampanju s nacionalnim emitiranjem. Natječaj je otvoren do 30. rujna, a javiti se mogu različiti poduzetnici, od vlasnika OPG-ova, obiteljskih hotela do voditelja turističkih tura, instruktora ronjenja. Promotivna kampanja traje 15 mjeseci, u zimskom periodu cilj je promovirati kontinentalni turizam, a uoči sezone ljetne destinacije. Odabrat će se 15 dobitnika koji osvajaju profesionalnu produkcijsku i medijsku kampanju koja će trajati u zadnjem kvartalu ove godine i kroz 2021. godinu. Kako pojašnjavaju u Zabi, cilj je otkriti brojne destinacije u Hrvatskoj koje su atraktivne no još uvijek na neki način skrivene za širu javnost i turiste. U jednoj takvoj destinaciji smještenoj na desetak minuta od centra Zagreba, imanju Zaluka Heritage Estate u četvrti Stenjevec, kampanju je sinoć predstavio predsjednik uprave Zabe Romeo Collina.
“Nakon pandemije koja je pogodila cijeli svijet i zagrebačkog potresa koji je dodatno otežao situaciju, razmišljali smo što mi možemo učiniti da pomognemo. Stoga smo u Zagrebačkoj banci odlučili da u ovoj godini ne ulažemo u marketing vlastitih proizvoda, nego da taj novac ulažemo u društvene inicijative, i ova inicijativa je dio te kampanje. Odlučili smo podržati turizam koji je imao najviše štete od ove krize, odnosno one najslabije u sektoru, mikro i male poduzetnike, lokalne poduzetnike koji kroz turizam ispunjavaju svoje snove, i želimo im pomoći da im se ti snovi nastave. Udružili smo snage s Ministarstvom turizma i Hrvatskom turističkom zajednicom, imali smo odličnu podršku ministrice turizmma Nikoline Brnjac koja ne samo da nas je podržala nego nam je postavila još ambicioznije ciljeve”, kazao je Collina.
„Hrvatska obiluje vrijednim i kreativnim turističkim djelatnicima i prekrasnim turističkim destinacijama te sam siguran da žiriju neće biti nimalo lako odabrati najbolje. Pozivam sve zainteresirane da svoje skrivene turističke bisere prijave na nagradni natječaj i pokažu zašto baš njihovo mjesto ili njihova turistička ponuda zaslužuju biti prepoznati diljem lijepe naše, ali i šire“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.
Detalji natječaja nalaze se na https://www.zaba.hr/home/prviput-osvoji-marketinsku-kampanju-za-sebe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu