Za studentske inovacije nagrada od 240.000 kuna

Autor: Bernard Ivezić , 05. ožujak 2013. u 21:59
Hrvatsko studentsko natjecanje u inovacijama proširilo se na i i Sloveniju

Natjecanje je poduprlo 15 velikih kompanija.

Započeo je projekt otvorenih inovacija hrvatske studente udruge eSTUDENT nazvan Case Study Competition (CSC) s nagradnim fondom od 240.000 kuna.

Miroslav Nogolica, član marketing tima eSTUDENT-a ističe da je ovogodišnji CSC po prvi put prerastao u regionalno natjecanje. "Ove godine u natjecanje se mogu uključiti i svi studenti fakulteta u BiH i Sloveniji", kaže Nogolica. Dodaje da je natjecanje poduprlo 15 velikih kompanija: Pliva, Ina, Zagrebačka, Privredna i Splitska banka, Karlovačka pivovara, Adacta, Nestle, Holcim, I.D. Riva Tours, Loreal, Infobip, Iskon, JGL i Hrvatski telekom. Svaki tim može prijaviti za najviše dva zadatka, a proglašenje pobjednika održat će se 17. svibnja u Zagrebu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close