Započeo je projekt otvorenih inovacija hrvatske studente udruge eSTUDENT nazvan Case Study Competition (CSC) s nagradnim fondom od 240.000 kuna.
Miroslav Nogolica, član marketing tima eSTUDENT-a ističe da je ovogodišnji CSC po prvi put prerastao u regionalno natjecanje. "Ove godine u natjecanje se mogu uključiti i svi studenti fakulteta u BiH i Sloveniji", kaže Nogolica. Dodaje da je natjecanje poduprlo 15 velikih kompanija: Pliva, Ina, Zagrebačka, Privredna i Splitska banka, Karlovačka pivovara, Adacta, Nestle, Holcim, I.D. Riva Tours, Loreal, Infobip, Iskon, JGL i Hrvatski telekom. Svaki tim može prijaviti za najviše dva zadatka, a proglašenje pobjednika održat će se 17. svibnja u Zagrebu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu