Hrvatske autoceste krenule su u realizaciju projekta gradnje trećeg traka na zagrebačkoj obilaznici, piše u petak Večernji list.
Tako su nedavno HAC i konzorcij koji predvodi Institut IGH sklopili ugovor za izradu idejnog projekta, procjene utjecaja zahvata na okoliš i ishođenje lokacijske dozvole za rekonstrukciju obilaznice grada Zagreba od Jankomira do Ivanje Reke dogradnjom trećeg voznog traka te za izradu glavnog i izvedbenog projekta i ishođenje građevinske dozvole za dionicu Jankomir – Lučko.
U HAC-u navode da se tim ugovorom planira ishoditi lokacijska dozvola za rekonstrukciju kompletne obilaznice od Jankomira do Ivanje Reke dok će se građevinska dozvola izraditi za najprometniju dionicu, Jankomir – Lučko kao prve etape proširenja cijele obilaznice.
Okvirna vrijednost investicije proširenja cijele obilaznice iznosi oko 800 milijuna kuna, a točniji iznos, navode u HAC-u, znat će se nakon izrade idejnog projekta. Radovi bi mogli početi za dvije godine.
Zagrebačka obilaznica je dio autoceste A3 Bregana – Zagreb – Lipovac koja prolazi kroz Zagreb i Zagrebačku županiju, a ukupno je duga 25 kilometara.
U HAC-u objašnjavaju da obilaznica obuhvaća pet dionica autoceste određenih čvorovima Jankomir, Lučko, Buzin, Jakuševac, Kosnica i Ivanja Reka. Pri tome su Jankomir (A2/A3), Lučko (A1/A3), Jakuševac (A11/A3) i Ivanja Reka (A4/A3) interregionalni čvorovi u kojima se isprepleće više autocestovnih pravaca koji se ujedno prometno povezuju s gradskim i prigradskim prometnicama.
Čvorovi Buzin i Kosnica su veza autoceste s lokalnim prometnicama s time da se nakon gradnje trećeg traka predviđa ukidanje čvora Buzin, donosi Večernji list.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu