Za 68% ljudi kupovina online važna zbog uštede vremena

Autor: Ivan Tominac , 19. listopad 2021. u 22:00
Foto: Pixabay

Najveći porast zabilježen je u online kupnji odjeće, kozmetike i hrane.

Kako Hrvati upravljaju osobnim financijama otkrilo je istraživanje MasterIndexa u kojem je sudjelovalo 1046 korisnika bankarskih usluga, a kaže nam da se Hrvati doista naveliko koriste platnim karticama.

Tumači se da je riječ i o utjecaju pandemije koja je digitalizaciju stavila u fokus, a transformirala je i kupovne te platne navike. Stoga ne čudi što 89% ispitanika koristi kartice za online kupnju te da se takva kupnja obavlja u prosjeku jednom mjesečno.

To je i dalje izraženije kod osoba s primanjima većim od 12.000 kuna, najčešće se kupuju odjeća, elektronika i proizvodi za kućanstvo.

Najveći porast zabilježen je u online kupnji odjeće, kozmetike i hrane. U kategoriji hrane specifičan je i porast kupnje gotovih obroka, što se može dovesti u direktnu vezu s pandemijom.

Čak 68% njih kaže da kupuje online jer si tako štede vrijeme. Važno za napomenuti je i da je online kupnja najviše pala kod kupnje usluga iz kulture.

Digitalna smo nacija, na što ukazuje i brojka prema kojoj ispitanici dnevno provode 4,6 sati na pametnom telefonu, a 2,5 sati na prijenosnom računalu. Uz to, 86% ispitanika koristi i aplikacije za online chat.

Očito je da težimo za inovacijama, a sve više ih priželjkujemo i u području zdravstva.

Komentirajte prvi

New Report

Close