Razvoj wellness turizma samo u 2013. svijetu je donio više od dva milijuna radnih mjesta

Autor: Poslovni.hr/Hina , 13. ožujak 2015. u 16:33
Foto: PD

To je, uz ostalo, istaknuto u petak, drugog dana međunarodne konferencije o zdravstvenom turizmu HTI.

Razvoj wellness turizma samo u 2013. svijetu je donio više od dva milijuna radnih mjesta te prihode od 40 milijardi američkih dolara, dok je u Europi broj wellnesss turista porastao te godine za 12 posto nametnuvši i vodeće zemlje u tom segmentu Njemačku, Francusku, Austriju i Švicarsku.

To je, uz ostalo, istaknuto u petak, drugog dana međunarodne konferencije o zdravstvenom turizmu HTI koja se u Krapinskim Toplicama s više od 250 domaćih i stranih sudionika održava od 12. do 14. ožujka.

Predsjednik Udruženja slovenskih prirodnih lječilišta Iztok Altbauer u raspravi o wellnessu u sklopu konferencije ocijenio je kako je Slovenija uspješna u privlačenju wellness turista zbog niza činitelja, kao i da bi po svim kriterijima Hrvatska u tom segmentu trebala biti jednako uspješna.

I načelnik Krapinskih Toplica Ernest Svažić 'poslužio' se primjerom Slovenije gdje se samo iz europskih fondova u wellness turizam uložilo 500 milijuna eura, te smatra da je krajolik Krapine pa i cijele Hrvatske, kao i organski proizvedena hrana, pogodan faktor za privlačenje klijenata iz cijelog svijeta, i pogotovo za razvoj kombiniranog wellness-medicinskog turizma.

U svom je izlaganju Dragan Primorac u sklopu teme "Licence i certifikati" objasnio važnost certificiranja klinika i svjetski priznatih MTA radionica za certificiranje djelatnika u zdravstvenom turizmu, što će se prvi put u Hrvatskoj, a i šire u Europi, održati upravo u sklopu HTI konferencije njenog završnog dana u subotu u Specijalnoj bolnici Magdalena u Krapinskim Toplicama.

O tome je na konferenciji govorio i vlasnik i osnivač američkog Medicat Tourism Association-a (MTA) Jonathan Edelheit koji je istaknuo da u Hrvatska vidi velik potencijal za razvoj zdravstvenog turizma.

"Svaka bi zemlja trebala biti usredotočena na to da stvori vlastiti prepoznatljivi brand na svjetskoj sceni i tek kad uspije privući međunarodnu klijentelu brinuti o konkurenciji između pojedinih ustanova, a uspjeh ovisi o nekoliko čimbenika, prvenstveno o kvaliteti i cijeni medicinske usluge te cjeloukupnom iskustvu pacijenta kao što je putovanje, smještaj i sigurnost", kazao je Edelheit poručujući i da bi se Vlada, vlasnici hotela i razni pružatelji usluga prijevoza trebali ujediniti.

Komentirajte prvi

New Report

Close