Organizatori glazbenih festivala u Hrvatskoj te regiji mogu odahnuti, dočekali su kraj ljetne sezone bez novih zatvaranja zbog pandemije, svi najavljeni i planirani veliki i mali festivali održani su, a globalna geopolitička situacija nije zaustavila partijanere iz regije i Europe, uključujući britanske goste koji su na raspolaganju imali niskobudžetne letove, ključne za realizaciju prometa. Ultra Festival u Splitu, Martinska Šibenik, Zrće, Garden Tisno, lokacije su koje su odradile punu sezonu, a ove godine pridružila im se Pula s novim festivalom Pula Music Week, nakon dvije godine pauze održan je zagrebački InMusic festival na Jarunu te novosadski Exit. Radi se o biznisu koji je u godinama prije pandemije generirao bar 4,5 milijarde kuna prihoda, te je važna baza za razvoj turizma u destinacijama kao što su Pag i Tisno.
Colgan, Milivojev, Jokić
O tome kako je u ovoj godini prošla industrija, i koji su im bili najveći izazovi u organizaciji i provedbi svih evenata, od inflacije i poskupljenja do izazova kadroviranja, početkom rujna će se pričati na drugom izdanju Croatia Beach Music Conference, koja se od 7. do 10. rujna održava u Novalji na otoku Pagu. Konferencija se održava pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i sporta, a uz podršku Hrvatske udruge poslodavaca.
Ove godine na CBMC pozornicu dolaze međunarodni eksperti i organizatori uspješnih festivala, poznati i popularni, ali i oni mladi i perspektivni izvođači elektronske glazbe, produkcijski timovi, izdavačke kuće i svi ljubitelji glazbenih taktova. Među njima su i organizator The Garden Festivala Nick Colgan, suosnivač Exit festivala Ivan Milivojev, suvlasnik Noa Beach Cluba Ivan Jokić, osnivač BSH Events Drago Vukelić i mnogi drugi.
“Cilj CBMC-a je na jednom mjestu okupiti ljude iz glazbene industrije, posebice one usmjerene na festivalsku i klupsku scenu, gdje će im se omogućiti prilika za razmjenu novih informacija kroz networking i dijeljenje iskustva s kolegama iz cijelog svijeta. Glavna misao vodilja je da kvalitetom govornika i rješenjima koja će naši predavači prenijeti sudionicima, konferencija stekne ugled i status među ciljanom skupinom te time Hrvatsku uvrsti na jedno od vodećih mjesta u Europi kad su ovakvi događaji u pitanju”, ističe glavni organizator konferencije Ivan Jokić, suvlasnik Noa Beach Club-a na Zrću.
Kako uvesti kriptovalute?
Jedna od tema konferencije bit će i koliko su glazbeni festivali doprinijeli uspješnoj turističkoj sezoni te medijskoj promociji na svjetskoj razini? Saznat ćemo u kojoj mjeri je zapravo oporavljena industrija zabave i glazbe, ali i kakve su mogućnosti uvođenja kriptovaluta u industriju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu