Putnica i njezina prijateljica u nedjelju su, kaže Novom listu ova Hrvatica koja već 30 godina živi u Njemačkoj, pješice otišle do Trsata, a u poslijepodnevnim satima su se pješice spustile do središta grada, gdje su se odlučile ukrcati na autobus broj 7 i vratiti do Marinića, no ugodno nedjeljno poslijepodne se ulaskom u autobus pretvorilo u posve drukčije iskustvo.
“Ušle smo u autobus na stanici kod nekadašnje Slavice, u centru grada. Uredno smo htjele kupiti dvije karte koje stoje tri eura i deset centi. Vozač nas je pitao imamo li sitnog novca, ali nismo imale dovoljno kovanica, već smo mu htjele dati novčanicu od deset eura i kovanicu od deset centi, kako bi i njemu bilo lakše vratiti nam sedam eura. Nismo ni slutile kakvu će to reakciju izazvati”, kaže putnica.
Vozač je, dodaje, odbio primiti novčanicu od deset eura, a vrlo brzo je počeo galamiti i postao izrazito neugodan prema putnicama, a sve se odigravalo pred ostalim putnicima u autobusu.
“Počeo je vikati na nas da nije on kiosk, nego vozač i štošta drugo. Nije nam htio prodati karte, već je na prvoj idućoj stanici, kod Riječkog nebodera, počeo vikati na nas da izađemo iz autobusa. Vikao je “Van!, Van!”, na što sam se, iskreno govoreći, prepala i rekla prijateljici da izađemo, jer je vozač izgledao i zvučao vrlo agresivno. To smo i učinile, izašle smo i ostale čekati iduću “sedmicu”. Vozač u tom autobusu bez ikakvih je prigovora prihvatio naših deset eura i deset centi, uredno nam vratio sedam eura i stigle smo na odredište, bez ikakvih neugodnosti”, kaže putnica.
Cijeli je događaj prijavila Autotroleju, a uspjela je fotografirati registarske oznake i zabilježiti točno vrijeme incidenta. Ističe da u Rijeku dolazi već dugi niz godina, pri čemu uvijek koristi javni gradski prijevoz u kojemu nikad do sad nije imala nikakvih neugodnosti.
Iz Autotroleja Novom listu su potvrdili da su primili dopis putnice, na koji su već odgovorili, uputivši joj ispriku, dok će nadležne službe u tvrtki ispitati sve okolnosti nemilog događaja.
“Opisano ponašanje vozača je krajnje neprimjereno, te nema opravdanja, ali, nažalost, uvijek postoje pojedinci koji svojom nekulturom odskaču te stvaraju lošu sliku o svim našim vozačima i društvu u cjelini. S pritužbom je upoznata Služba prometa, koja će detaljno ispitati cijeli slučaj te postupiti sukladno našim internim aktima koje primjenjujemo u ovakvim i sličnim slučajevima. Ovim putem se još jednom ispričavamo gospođi Hirschsteiner, kao i njezinoj prijateljici te se nadamo da će prilikom iduće posjete našem gradu ponovo koristiti javni gradski prijevoz kao što su činile i do sada, naravno, bez ovakvih ružnih scena”, odgovorili su iz Uprave Autotroleja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu