Do kraja studenog ove godine Volkswagen je prodao 8707 automobila i tako uvelike nadmašio drugi Renault (5599 prodanih auta). Na trećemu mjestu je Škoda, a Česi proizvode i najprodavaniji auto 2018. godine, Octaviju (2879 automobila do kraja studenog), pišu 24 sata.
No je li to zaista prava slika onoga što kupci u Hrvatskoj preferiraju, što si mogu priuštiti i što, na kraju krajeva, kupuju?
Izostavimo li s popisa najprodavanijih auta kupce poput rent-a-cara, tvrtki i državnih institucija, dolazimo do zabrinjavajuće činjenice da “mali” privatni kupci ove godine u ukupnom tržištu sudjeluju s 25,7 posto, ali i do sasvim novog odnosa snaga među najpopularnijim markama u Hrvatskoj. Na popisu deset najprodavanijih marki privatnim kupcima Volkswagen nije uvjerljivo prvi, nego tek treći. Također, Škode među deset najprodavanijih marki uopće nema. Ta marka čak 88 posto svojih automobila prodaje “velikim kupcima”. Kad je riječ o prodaji “malim” privatnim kupcima, odnos snaga je potpuno ispremiješan. Suzuki je uvjerljivi broj 1 s 2069 prodanih auta, drugi je Hyundai, a VW tek treći.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu