Što se tiče privremenog, gotovo je. Sljedeći put kad će se na remetinečkom rotoru mijenjati prometna regulacija, bit će u svrhu puštanja čitavog kružnog toka u promet. Pojasnio je za Večernji list voditelj projekta rekonstrukcije rotora Goran Radić, koji je kazao da je sljedeći potez – tramvaj.
– Posljednje što smo radili, odnosno još dovršavali jutros jest zapadni dio ukopa da se promet može translatirati s istoka. S tramvajskim smo ukopima isto već započeli, ali na jednom dijelu jer nam je sad prioritet da završimo sam cestovni dio rotora kako bismo omogućili Zagrepčanima da se voze po punom profilu. Dok će se oni voziti kružnim tokom, mi ćemo raditi prugu – objasnio je Goran Radić pa dodao kako će svi radovi ovisiti o vremenskim prilikama.
Kako je kazao, zasad je jesen u redu pa između kiša "hvataju" prostor za asfaltiranje i ostale završne radove na samoj cesti, ali zima tek slijedi. – Nadamo se da će biti blaga da sve završimo kako je i rečeno, do travnja – kazao je voditelj projekta najvećeg gradilišta u gradu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu