Vodeći studij za stjecanje ključnog znanja u području poslovne ekonomije budućnosti

Autor: PD VL native tim , 15. rujan 2024. u 22:00
U program su, osim domaćih, uključeni i poznati ekonomisti i stručnjaci iz inozemstva/PD

Ekonomski fakultet Sveučilišta u Dubrovniku i u Zagrebu.

Digitalne tehnologije uvelike su već promijenile načine poslovanja, a digitalnoj transformaciji društva u cjelini ne nazire se kraj. Da bi bili konkurentni na zahtjevnom tržištu rada koje se konstantno mijenja i evoluira, rješenje je stalno ulagati u sebe.

Većina novih poslova zahtijeva vještine koje trenutno ima tek mali postotak populacije, a potražnja na tržištu rada za njima samo će rasti.

Idealna prilika za poboljšanje svojih mogućnosti u napredovanju u karijeri te osobnom rastu i obrazovanju je poslijedilopomski studij pod nazivom ‘Poslovna ekonomija u digitalnom okruženju’.

Ovaj vodeći doktorski studij digitalne ekonomije u Hrvatskoj upisuje petu generaciju studenata, a zajednički ga izvode Ekonomski fakultet Sveučilišta u Dubrovniku i Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i to na hrvatskom i engleskom jeziku.

Prednost na tržištu rada

Ovaj studij ima za cilj pružiti svojim polaznicima znanja i vještine koja će ih učiniti konkurentnim u digitalnom gospodarstvu.

Konkurentna znanja i vještine
Ovaj studij, ujedno i prvi takav u Hrvatskoj, idealno je mjesto za umrežavanje, dijeljenje iskustava te pokretanje projekata sa stručnjacima iz različitih sektora. Naime, u program su, osim domaćih, uključeni i svjetski poznati ekonomisti i stručnjaci iz inozemstva.

Polaznici će steći znanja i vještine za rješavanje poslovnih izazova u digitalnom okruženju na svim razinama. Ponosni smo što s našim studentima imamo priliku raditi kao mentori i partneri i pružati im podršku kroz cijelo njihovo studijsko putovanje, rekao je voditelj studija, prof. dr. sc. Nebojša Stojčić.

Podrška i mentorstvo na svim razinama ne traju samo za vrijeme studija, nego i po njegovu završetku. Polaznici su magistri ekonomije, poduzetnici, menadžeri, znanstvenici koji dolaze iz 13 zemalja i s tri kontinenta, što nudi brojne prilike za buduće poslovanje, a prednost je i fleksibilnost programa. Naime, moguće ga je prilagoditi svojim interesima i potrebama te je tako studij personaliziran i svatko može izvući iz njega ono što mu je najpotrebnije.

Broj upisnih mjesta je ograničen, a prijave se zaprimaju do 30. rujna/PD

Svi moduli međusobno su povezani te studentima pružaju mogućnost aktivnog sudjelovanja u oblikovanju vlastitog obrazovnog programa. Također, održavanje nastave predviđeno je u terminima koji omogućuju pohađanje uz radne obveze.

Ovaj studij ima za cilj pružiti svojim polaznicima znanja i vještine koja će ih učiniti konkurentnim u digitalnom gospodarstvu. Studij se sastoji od više tematski srodnih modula koji obrađuju teme ključne za područje poslovne ekonomije, ali za razliku od ostalih sličnih studija, ovdje je naglasak na tome da je digitalna transformacija središnja nit vodilja u području poslovne ekonomije budućnosti.

Inovativne metode
Kroz pet modula (digitalno poslovanje, turizam, marketing, menadžment i međunarodno poslovanje) polaznici će usvojiti i unaprijediti svoje vještine razumijevanja digitalnog poslovnog okruženja, tržišta i tržišnih niša.

Također će steći znanja o poslovanju na međunarodnom tržištu u digitalnom gospodarstvu, što će doprinijeti izgradnji međunarodne konkurentnosti i integraciji u međunarodne lance dodane vrijednosti. Studij pruža znanja koja omogućuju inovativne metode valorizacije kulturne i povijesne baštine, upravljanja destinacijama te izgradnju novih održivih koncepata turizma u digitalnom okruženju.

Praktična primjena novostečenih znanja još je jedna prednost ovog programa. Na Sveučilištu u Dubrovniku otvoren je prvi u Hrvatskoj Neuromarketing lab u kojem polaznici mogu koristiti inovativne alate i načine istraživanja. Neuromarketing povezuje neuroznanost, psihologiju i marketing, a cilj mu je bolje razumjeti kako potrošači donose odluke i podsvjesno reagiraju na marketinške poruke, ali i predvidjeti njihovo ponašanje.

U kratko vrijeme se nametnuo kao marketing novog doba i nezamjenjiv način novog smjera u istraživanju tržišta. Naime, pomoću ovih metoda prate se nesvjesni tjelesni podražaji na koje ne možemo utjecati, dok se inače istraživanje tržišta (važan korak prije plasiranja proizvoda) svodi na odgovore potencijalnih kupaca koji mogu i ne moraju biti istiniti.

Broj upisnih mjesta je ograničen, a prijave se zaprimaju do 30. rujna na adresu elektroničke pošte: phd.epe@unidu.hr. Više informacija je dostupno na mrežnoj stranici Studija, putem elektroničke pošte ili na broj +385 20 445 931.

Komentirajte prvi

New Report

Close