Vlasnici jednog restorana kraj Omiša našli su se u središtu pozornosti zbog odgovora na negativni osvrt koji su dobili preko Googlea. Jedna žena im je, naime, napisala kako imaju lošu hranu i uslugu te da su lignje žilave, pizza osrednja i loša riblja juha, piše index.hr.
– Kada sam vidjela na ovoj stranici odgovore vlasnika na kritike drugih gostiju, žalim što sam uopće ušla u restoran. Daleko je to od domaćina. U svakom slučaju, ne preporučujem restoran zbog loše hrane prioritetno, pa sve drugo – napisala im je gošća restorana. No, prema odgovoru na Googleu, vlasnik joj nije ostao dužan.
Odgovorio im je na vrlo ružan način, no nakon što su ga kontaktirali novinari, odgovor je obrisan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu