O suradnji s marketinškom agencijom Fimi medijom, preko koje su se po tvrdnjama Uskoka nezakonito financirali HDZ i bivši premijer Ivo Sanader, svjedočili su u utorak bivši predsjednik Uprave Plinacra Branko Radošević, direktor ACI-ja Anto Violić te vlasnik tvrtke koja je za Fimi mediju nabavljala i jakne s logom HDZ-a.
Po riječima vlasnika tvrtke Emma 95 Marina Frčka, riječ je o tisuću plavih vjetrovki na kojima je s prednje strane bio logo HDZ-a, a sa stražnje natpis "Željo majstore". Osim nabave razne robe, Frčkova se tvrtka na traženje Fimi medije javljala na javne natječaje. Mailom bi ih obavijestili komu poslati ponudu i kakvu cijenu staviti. Sanader je prigovorio tom iskazu ističući da u njegovo vrijeme HDZ nikada nije naručio ništa s natpisom "Željo majstore". "Da smo takvu jaknu naručili, moglo je stajati samo 'Dinamo majstore'", ustvrdio je. I njegov bivši glasnogovornik Ratko Maček, koji je u "inkriminiranom razdoblju" vodio obje predizborne kampanje, rekao je da takvih jakni nikada nije bilo.Za razliku od drugih čelnika javnih tvrtki koji su posvjedočili da su uglavnom bili zadovoljni poslovima koje je za njih odradila Fimi media, direktor ACI-ja Anto Violić rekao je da im ta agencija nije odradila jedan od dva plaćena posla. "Zbog toga smo na savjet pravne službe protiv Fimi medije pokrenuli sudski spor", kazao je Violić. Prisjetio se da mu je suradnju s tom agencijom preporučio Barišić rekavši da ona radi za sve tvrtke od državnog interesa.
"Znao sam da je Barišić prva osoba do premijera i da je u stanju omogućiti da na svečanost dođu svi ministri", kazao je Violić, za čiju je tvrtku Fimi media organizirala svečanost u povodu 25. obljetnice osnutka ACI-ja.Bivši predsjednik uprave Plinacra Branko Radošević rekao je pak da se na suradnju s Fimi medijom odlučio kada je vidio domjenak koji je radila za Crosco, čiji ga je direktor Bojan Milković potom upoznao s Nevenkom Jurak.Radošević je govorio i o sastanku u Vladi u travnju 2007. na kojemu je, po tvrdnjama tužiteljstva, predstavnicima javnih tvrtki sugerirana suradnja s Fimi medijom. Sastanak je vodio Sanader koji je direktorima pojašnjavao da se bolje trebaju prezentirati u medijima. "Na kraju sastanka Sanader je Barišića pitao kako se zove ona tvrtka, a Barišić mu je odgovorio – Fimi media. No, to nisam shvatio kao nikakvu preporuku jer je Plinacro već poslovao s tom agencijom", rekao je Radošević.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu