Povodom izjave Garija Cappelija (HDZ) da je na računu Hrvatske turističke zajednice (HTZ) "ostalo nepotrošenih stotinu milijuna kuna za marketing, a tim novcem uloženim u oglašavanje Hrvatska je ovoga ljeta mogla privući još najmanje pet posto gostiju", dobili smo reagiranje iz Glavnog ureda HTZ-a.
"Činjenica je da je višak prihoda iskazan u Izvješću o radu HTZ-a na dan 31. prosinca 2013. iznosi 91,8 milijuna kuna. Donošenjem odluke o rasporedu i namjeni viška sredstava u siječnju 2014. navedeni iznos se rasporedio na projekte i aktivnosti koje su realizirani tijekom 2013. godini, ali koji zbog nepristiglih faktura nisu mogli biti plaćeni do zaključenja financijske godine ili zbog ugovorno dogovorenih plaćanja određenih projekata u više faza, i to za stavke Potpora razvoju DMK, Oglašavanje u promotivnim kampanjama i promotivnimprodajnim kanalima subjekata javnog i privatnog sektora, Konzultantske usluge za preostale rate izrade Strateškog i marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2014.-2020., brošure i info kolaterale, kao i za ostale aktivnosti i projekte", rečeno nam je u Glavnom uredu HTZ-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu