Njuškalo, vodeća domaća marketplace platforma, napravila je novi iskorak u digitalnoj transformaciji.
Uvedeno je virtualno razgledavanje nekretnina putem WhatsApp, Viber ili FaceTime aplikacija te omogućena izrada i pridruživanje tlocrta putem dostupnih aplikacija.
Olakšana je pretraga proizvoda za koje je osigurana dostava, otvoreni kanali za ugovaranje partnerstva s dostavnim servisima u cijeloj Hrvatskoj, a postojećim web trgovcima omogućeno je automatizirano ulistavanje ponude na Njuškalo platformu s olakšanim pretraživanjem i zaključenjem digitalne kupoprodaje. Obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima omogućena je široka dostupnost i istaknutost proizvoda.
“Mjere koje smo uveli za nas predstavljaju odricanje od gotovo milijun eura prihoda što predstavlja velik izazov našem poslovanju. No, vjerujemo da u ovim trenucima svaka organizacija i svaki pojedinac u našem društvu mora dati svoj maksimum kako bi se što je više moguće ublažile posljedice na gospodarstvo i sačuvala radna mjesta”, rekao je glavni izvršni direktor Njuškala i zamjenik voditelja Styria Digital Marketplacea Goran Rubčić.
Za privatne iznajmljivače Njuškalo intenzivno priprema nove mogućnosti poput kalendara zauzetost te ‘one stop point’ povezivanja s platformama Airbnb i Booking.com.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu