Telekomunikacijska tvrtka Vipnet prošle je godine, prema nezavisnom P3 istraživanju, imala u Hrvatskoj najbržu i najkvalitetniju mrežu te je vodeći operater prema zadovoljstvu korisnika, a da bi to zadržala u strategiji razvoja veliku pažnju posvećuje zadovoljstvu i promjeni ponašanja korisnika, održanju i povećanju brzina, naprednim tehnologijama te uštedama u poslovanju koje bi do 2016. trebale iznositi oko 20 milijuna eura i koje će reinvestirati u mrežu i usluge.
Istaknuo je to u utorak na susretu s novinarima predsjednik Uprave Vipneta Jiri Dvorjančansky, koji je na toj funkciji od prošlog ljeta.
Iako su poslovni rezultati Vipneta za prošlu godinu pokazali nastavak pada ukupnih prihoda, broja korisnika i dobiti, Dvorjačansky je uvjeren da će se ti trendovi zaustaviti odnosno preokrenuti te da ima prostora za poboljšanje rezultata.
"Prvi kvartal ove godine vjerojatno će biti još pad, ali u drugom kvartalu već očekujemo rast", kazao je, dodajući da u kompaniji rade na financijskoj stabilizaciji, uz nastavak ulaganja u mrežu, usluge i zaposlene.
Istraživanje o zadovoljstvu korisnika, mjereno Net Promoter Score (NPS) metodom, pokazalo je da je gotovo 80 posto Vipnetovih korisnika izrazito zadovoljno s odnosom Vipneta prema njima, ponudom tarifa i cijenama.
"Kako bi korisnici i dalje bili zadovoljni povećat ćemo kapacitete korisničkog 'call' centra te nastaviti kreirati kvalitetne proizvode i usluge s još 87 ljudi koje ćemo zaposliti ove godine", najavio je Dvorjančansky, dodajući da je i to dio Vipnetove reorganizacija koja je već obuhvatila određene segmente, pa i menadžere od kojih ih je dio preuzeo nove pozicije, a neki su napustili kompaniju.
U sklopu programa optimizacije troškova u vrijednosti od 20 milijuna eura do 2016., iz Vipneta uz ostalo najavljuju da će smanjiti i neke 'benefite' zaposlenima, ali najvjerojatnije ne i plaće.
Osvrnuvši se na rastući podatkovni promet 'uzrokovan' pametnim telefonima i sve većim brzinama pristupa internetu putem 3G i 4G mreža, koje su u Vipnetu, po istraživanju tvrtke P3, po europskim standardima, najbrže i najmanje 'pucaju' usred prijenosa velikog podatkovnog prometa, Dvorjačansky je kazao da sve to ima veliki utjecaj na izbor operatora i tarifa te zbog toga u to operatori moraju stalno i investirati.
Ne vjeruje da će doći do povećanja cijena za privatne korisnike pa niti za poslovne, jer su cijene u Hrvatskoj usporedive s europskim i generalno padaju zadnjih godina.
Direktor za pristupne mreže Vipneta Tomislav Makar naglasio je da korisnici danas puno traže od mreža pa stoga Vipnet kreće prema tzv. heterogenim mrežama na različitim frekvencijama i različitim tehnologijama kojima će pratiti promjene korisničkog ponašanja.
Trenutno rade i na nadogradnji mreže 4G s LTE Advanced tehnologijom kojom će omogućiti brzine od 150 megabita po sekundi, kazao je.
"Promjene ponašanja korisnika najbolje prikazuje stadion na kojem na nekoj utakmici 2008. nije bilo nijednog posjetitelja s pametnim telefonom, a 2014. ga je imalo njih 70 posto, kao i da je u tih pet-šest godina glasovni promet narastao 25 posto, a podatkovni čak 25 puta", opisao je promjene Makar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu