Naime, Booking.com je nedavno objavio rezultate "2015 Guest Review Awarda", godišnjega priznanja kojim se potiče na pružanje izvrsnog iskustva gostima i putnicima. Priznanje je dodijeljeno za više od 280.000 smještajnih objekata u 196 zemalja svijeta. U Hrvatskoj je priznanje dobilo 9.310 smještajnih objekata čija je zajednička prosječna ocjena recenzija gostiju na Booking.com-u u 2015. godini bila sjajnih 8.9.
Unutar navedene nagrade je, zahvaljujući iznimnom iskustvu boravka gostiju, izdvojeno 10 vodećih svjetskih smještajnih objekata koji su dobili posebno priznanje, i to u ukupno pet kategorija: "Doručak šampiona", "Dome slatki dome", "Izvanredna vrijednost", "Najbolji domaćin" i "Najtoplija dobrodošlica". Među njima su i tri objekta iz Hrvatske: apartmani Villa "Harmonie" Crikvenica u kategoriji "Doručak šampiona", Aparthotel "Bellevue Trogir" u kategoriji "Najtoplija dobrodošlica" te kuća za odmor "Ankora" Skradin u kategoriji "Najbolji domaćin".
Uz to što ima iznimno visok prosjek ocjena recenzija gostiju (trenutno je na stranici Booking.coma prosječna ocjena 9,5 na temelju 241 recenzije) te kontinuiranu izvrsnost tijekom cijele godine, Villa "Harmonie" je dokazala i da može ispuniti očekivanja raznih tipova gostiju, neovisno o dobi i zemlji iz koje dolaze.
Osim uređenosti smještajnih objekata te raznovrsnih usluga (aktivnosti poput surfanja, vodenog parka i sl., besplatan prijevoz do zračne luke itd.), za osvajanje zaslužene titule jednoga od najpoželjnijih smještajnih objekata na svijetu, svakako je presudna bila i često isticana ljubaznost, susretljivost i trud domaćina – obitelji Vukadin.
Kako bi, u ime Turističke zajednice Grada Crikvenice, čestitala i zahvalila na doprinosu u podizanju razine kvalitete turističkih usluga na Rivijeri Crikvenici, direktorica Marijana Biondić je u ponedjeljak, 25. siječnja, posjetila nagrađenu obitelj Vukadin te im uručila prigodan poklon.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu