Viber bilježi rast novih poslovnih računa. “Izbriši bez traga” postala hit opcija korisnika

Autor: Tanja Ivančić , 05. veljača 2025. u 11:00
Foto: Viber

Broj službenih računa tvrtki u Hrvatskoj porastao je za 21 posto, dok su transakcijske poruke skočile za 24 posto.

Aplikacija za dopisivanje Viber proširila je svoje usluge u Hrvatskoj tijekom 2024. godine, posebno u segmentu poslovne komunikacije gdje je zabilježen rast od čak 95 posto u broju poruka koje su tvrtke poslale korisnicima. Platformu sve više koriste i mali poduzetnici, s tjednim rastom novih poslovnih računa od 36 posto, izvijestili su iz tvrtke.

Umjetna inteligencija pokazala se kao jedan od ključnih aduta Vibera, nova značajka AI Chat Summary, koja automatski sažima grupne razgovore, korištena je za sažimanje milijun razgovora samo u Hrvatskoj. Od uvođenja, upotreba ove funkcije udvostručuje se iz mjeseca u mjesec, tvrde iz tvrtke.

U segmentu premium usluga, hrvatska publika posebno je dobro prihvatila nove značajke privatnosti. “Nevidljivi način”, koji omogućuje skrivanje online statusa i potvrda o čitanju poruka, koristi 55 posto hrvatskih pretplatnika, dok je nova opcija “Izbriši bez traga” također postala hit među korisnicima, priopćili su iz tvrtke.

Sigurnost ostaje u fokusu platforme, što potvrđuje i nedavno stečeni certifikat SOC 2 Type II. Viber je uveo i dva nova sigurnosna rješenja, verifikacijske poruke za autentifikaciju klijenata i SecurePlus poruke za zaštitu od prijevara.

Značajan pomak vidljiv je i u poslovnoj komunikaciji. Broj službenih računa tvrtki u Hrvatskoj porastao je za 21 posto, dok su transakcijske poruke skočile za 24 posto. Platformu sve više koriste i oglašivači, što pokazuje rast mjesečnih prikaza oglasa od 28 posto.

Nova značajka koja privlači pažnju brendova su i Viber Gems, posebne animacije koje se aktiviraju na određene ključne riječi, a hrvatske tvrtke među prvima će dobiti priliku za njihovo ekskluzivno brendiranje.

“U 2025. godini očekujemo da će brendovi sve više ulagati u aplikacije koje na jednom mjestu rješavaju više korisničkih potreba,” najavljuje Atanas Raykov, potpredsjednik marketinga u Viberu, dodajući kako je to sve u cilju da aplikacija postane superaplikacija.

Komentirajte prvi

Još vijesti

New Report

Close